فصلی نو ؛به دنبال سر و صداهای فراوان تمامیت خواهان در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر لغو سخنرانی حسن عباسی و عدم اجازه از سوی متولیان ،و همچنین با توجه به سوابق درخشان افراطیون در برنامه های پیشین از جمله ادعای واهی پاره کردن بنر بذرپاش که بعد ها معلوم شد ادعایی بیش […]

فصلی نو ؛به دنبال سر و صداهای فراوان تمامیت خواهان در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر لغو سخنرانی حسن عباسی و عدم اجازه از سوی متولیان ،و همچنین با توجه به سوابق درخشان افراطیون در برنامه های پیشین از جمله ادعای واهی پاره کردن بنر بذرپاش که بعد ها معلوم شد ادعایی بیش نبوده و همه این ادعاهای واهی راهکارهایی بوده است برای جمع کردن مردم ،بر آن شدیم صحت و سقم این ادعا ها را پی گیری کنیم.

به گزارش فصلی نو، در همین ارتباط با فرماندار بویراحمد تماس گرفتیم و نظر ایشان را در این باره جویا شدیم.

سید محمد کاظم نظری به فصلی نو گفت: روال بر این است که برای برگزاری اینگونه مراسم ها با فرمانداری هماهنگی شود و درخواست کتبی از طرف نماینده تشکل ها به فرمانداری ارائه شود اما در این زمینه هیچگونه هماهنگی با فرمانداری صورت نگرفته بود و دوستان با یکی از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی برای رزو سالن ترویج هماهنگی کرده بودند که به دلیل عدم هماهنگی با فرمانداری هیچگونه وجاهتی نداشته است.

وی اظهار کرد: هیچ گونه هماهنگی و مکاتبه با فرمانداری صورت نگرفته و موضوع سخنرانی و حضور عباسی را از رسانه ها متوجه شدیم.

نظری عنوان نمود: اعتقاد به آزادی بیان برای همه گروه ها و گرایش های سیاسی داخل نظام داریم و بدلیل سابقه خوب مردم استان در مهمان نوازی، تمایلی به لغو سخنرانی و حاشیه سازی نداریم.

وی افزود: همچنان که قانون صراحت دارد برای برگزاری جلسات خارج از محیط دانشگاه، بهتر است با فرمانداری مکاتبه و هماهنگی صورت می گرفت و این هماهنگی برای چندمین بار صورت نگرفته است و از دلیل آنهم اطلاعی ندارم.

در پایان نظری موضوعی جالب را مطرح نمود: این موضوع حاکی از آن است رسانه های نزدیک به میزبانان جلسه خبر از سخنرانی عباسی در ساعت ۱۹:۳۰ امروز در سالن سینما انقلاب یاسوج با موضوع دست دیپلمات ها نمک ندارد عنوان نموده بودند در حالی بنرها و تبلیغات آنها در شهر یاسوج حکایت از برگزاری جلسه در ساعت ۱۹:۳۰ امروز در سالن ترویج جهاد کشاورزی با موضوع جوان انقلابی داشت و این ناهماهنگی از سوی میزبان هم جای تعجب دارد.

photo 2017 02 27 22 50 31 photo 2017 02 27 23 03 19 1