وی در ادامه گفت:ما روستایی ها زجر مشکلات و فشار های زیادی کشیده ایم.مشکلاتی که باید قبل از این دوره باید حل می شد اما بعضی ها هنوز نمی دانند وظایف نماینده چیست و روزهای مهمی که اعتبارات تعیین می شود کرسی های نماینده های ما خالیست و کسی نیست از حق مردم ما دفاع کند.

فصلی نو،محمد بهرامی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات بویراحمد و دنا با استقبال پرشور مردم در دهستان سادات محمودی شهرستان دنا حاضر شد.

به گزارش فصلی نو،در این دیدار ها ابتدا در بنستان یکی از اهالی این دهستان از طرف مردم مسایل و مشکلات سادات محمودی مطرح کرده و خواستار رفع آن ها شد.مشکلاتی اعم از کم آبی، عدم آنتن دهی تلفن همراه و نیمه کاره رها کردن حسینیه روستاو نیز تبدیل این دهستان به بخش و همچنبن بیکاری جوانان که مشکل اصلی اکثر مردم در این حوزه انتخابیه هست.

برادر شهید ستار اورنگ نیز در این جمع پر شور گفت:این روزها هر جا به همراهی دکتر بهرامی می رویم همه مردم از مشکلاتی حرف میزنند که سال هاست پا برجا بوده و در طول این سالیان برطرف نشده است.این پابرجایی و افزایش معضلات به دلیل انتخاب های غلط خودمان هست.

وی گفت:این جریان مردمی را مردی هدایت می کند که از بویراحمد سفلی  و علیاست و همه را دور هم جمع کرده است.ما همه مردم بویراحمد و دنا با هم برادر و برابریم و کسانی که می خواهند ما را تجزیه و جدا کنند به هدف خود نخواهند رسید و با وضعیتی که می بینیم ایشان پیروز انتخابات خواهند بود.

وی در ادامه گفت:ما روستایی ها زجر مشکلات و فشار های زیادی کشیده ایم.مشکلاتی که باید قبل از این دوره باید حل می شد اما بعضی ها هنوز نمی دانند وظایف نماینده چیست و روزهای مهمی که اعتبارات تعیین می شود کرسی های نماینده های ما خالیست و کسی نیست از حق  مردم ما دفاع کند.

محمد بهرامی نیز گفت: هر جایی که ما در بین مردم حضور پیدا می کنیم نسبت به عملکرد مسئولین غیر از بی اعتمادی چیزی نمی بینیم و این باعث تأسف و نگرانی ماست و تداعی کننده خاطرات ما در سال ۸۶ زمانی که مسئولیت شهرداری را به عهده گرفتیم هست.در آن زمان کسانی که به ما مراجعه کردند و ما به آنها قول می دادیم که این کارها انجام خواهد شدبه ما اعتماد نمی‌کردند و می‌گفتند قبلی ها هم گفتند به قول و وعده دادند به خصوص در آستانه انتخابات ولی خبری از آن قول ها و وعده ها نیست ولی این اعتماد را ما در بین مردم به وجود آوردیم.حتما بزرگوارانی از همین روستاها ساکن شهر یاسوج هستند و قطعا خاطراتی از آن دوره دارند در جلساتی که الان داریم بسیاری از مردم از ان مشکلات و کمک هایی که برای آنها صورت گرفت سخن میگویند.

بهرامی ادامه داد:ورود ما به انتخابات خواسته خیلی از مردم بود. هر دو دوره آرا ما مشخص بود. انتخابات قبل مال ما بود بعضی از دست‌های پشت پرده و آلودگی هایی که در انتخابات ایجاد شد انتخاب واقعی را از مردم سلب کرد.

این استاد دانشگاه گفت:علت تمام مشکلات ما عدم کارآمدی مناسب است کارامدی در کشور ما نسبت به کشورهای توسعه یافته ۴ درصد است و ۹۶ درصد از این درآمدها را ما نداریم اگر این این درصد به ۱۰ افزایش پیدا کند رشد چشمگیری خواهیم داشت.استانی که بالاترین سرانه آب را دارد از کمبود آب رنج مبرد در حالی که نیمی از کشور ما خشک و بی‌ آب است اما هم شهرستان بویراحمد و هم دنا از شهرستان‌های پرآب  کشور هستند. یک هشتم آب این کشور در این دو شهرستان است و ببینید منابع آبی که داریم چقدر با این روستا ها فاصله دارند ولی هنوز مشکل بی‌ آبی وجود دارد. در برخی از شهرستان ها از لحاظ زیرساخت‌های ورزشی هیچ مشکلی وجود ندارد اما در همین روستا با جمعیت قابل توجهی که دارد هیچ زیرساختی برای ورزش وجود ندارد. این زیر ساخت ها باعث کمتر شدن مشکلات اجتماعی و بزهکاری ها می شود.

بهرامی افزود:ما را با ترازوی دیگران نسنجید ما بودجه شهرداری را ظرف ۴ سال از ۵ میلیارد به ۴۰ میلیارد افزایش دادیم اما بعد از ۸ سال ببینید این رقم حتی به دو برابر رسیده است یا نه مسئولین باید ظرفیت ایجاد  و در راستای منافع مردم استفاده کنند. ما به نیازهای مختلف افراد توجه کردید آن چیزی که امروز بیشتر از همه مشهود است حجم بالای نیازهای اولیه بحث اشتغال و معیشت مردم است و ما سعی کردیم با توجه به این نیازها در کنار آنه ایی باشیم که ضعیف هستند و حجم بالایی از اشتغالزایی برای آنها ایجاد کردیم.

وی ادامه داد:ما از آنهایی نیستیم که بگوییم می خواهیم انجام دهیم ولی مشخص نباشد که آیا این کاره هستیم یا نه.عملکرد و کارنامه ما مشخص است کسانی که می‌خواهند انتخاب کنند ببینند بعضی از دوستان امتحان خود را در بعضی مناصب حساس خوب پس داده اند یا نه.اگر کسی در گذشته خود موفق نبوده است باید بدانند این بار خیلی سنگین است و نمی‌تواند به دوش کشد.امروز بعضی ها می خواهند ما را به سفلی و علیا دسته بندی کنند ما همه بویراحمد واحد هستیم و در کنار هم می‌خواهیم پیشرفت کنیم. هر وقت کنار هم بودیم افتخار برای این مردم و جنوب کشور آفریدیم.امروز مواظب باشید ما را دسته‌بندی نکنند ما همه در کنار هم هستیم و به این اتحاد نیاز داریم و قرار نیست نماینده ای که انتخاب می شود حتماً از یک طایفه و یا یک منطقه جغرافیایی خاص باشد.

این کاندیدای انتخابات افزود:مهم این است که نماینده در کنار بقیه نمایندگان حرفی برای این ملت و مردم این منطقه داشته باشد. مطمئن باشید که از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد و ما مایه تحقیر شما در این استان و کشور نخواهیم شد. همانطور که قبلا هم گفته‌ایم ما نه برای نان آمدیم و نه برای نام .بلکه برای تغییر پا به عرصه انتخابات گداشته ایم.در کنار آنهایی که دستشان به جایی بند نبوده خواهیم بود

وی در رابطه با مشکلات سادات محمودی گفت:در رابطه با مشکلات این منطقه آنتن دهی در این منطقه واقعاً مشکل دارد من تعجب می کنم چرا در نقاط مختلف این معضل وجود دارد. شرکت مخابرات کار تجاری می کند و باید حجم بیشتری از مشترکان را تحت پوشش خود قرار دهد تا مشتری های خود را افزایش دهند و الزام و اجباری نبوده که این مشکل حل شود. زیرساخت‌های ارتباطی مهمترین عامل توسعه ماست و می‌تواند جلوی بسیاری از مشکلات ما را بگیرد در مورد مسائل مشکلاتی که مطرح کردید ما امیدواریم بتوانیم آنها را حل کنیم.ما می خواهیم در زندگی همه مردم ایران به خصوص حوزه انتخابیه خود تاثیر گذار باشیم.