بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: خطاب به آنهایی که درباره اصلاح طلبی و اصولگرایی حرف می زنند باید بگویم؛ بنده را با هنر و جوهره خودم می شناسند، عملکرد من بر همگان عیان است، نه حرف و شعارم.

فصلی نو ، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع فرهنگیان بویراحمد و دنا گفت: همه ما نتیجه دسترنج شما بزرگواران هستیم و هر کاری برای شما کنیم در برابر زحماتی که برای همه فرزندان این آب و خاک کشیدید، کم است.

به گزارش فصلی نو ، محمد بهرامی در این دیدار که با حضور جمع زیادی از فرهنگیان برگزار شد، تصریح کرد: امروز برای شعار دادن و وعده دادن نیامده ام، کمااینکه می دانید مرد شعار نیستم و عملکردم در عرصه های مختلف به همه نشان داد بیش از آنچه حرف بزنم عمل می کنم.

وی خاطرنشان کرد: در جریان دیدار اخیر دو تیم پایتخت نشین کشورمان، عزیزی در جمعی پرسید استقلالی هستید یا پرسپولیسی؟ در جواب به ایشان عرض کردم، من تیمی ساختم که شاخ همه این ها را درآورد و باز هم تیمی خواهم ساخت که مقابل همه آنها بایستد و روزی بیاید که از ما نام ببرند.

بهرامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: خطاب به آنهایی که درباره اصلاح طلبی و اصولگرایی حرف می زنند باید بگویم؛ بنده را با هنر و جوهره خودم می شناسند، عملکرد من بر همگان عیان است، نه حرف و شعارم.

وی اضافه کرد: مطابق با سابقه ای که از من سراغ دارید باید بدانید تفکر من چه تفکری است، بنده اهل عمل هستم و اصلاح طلبی را چیزی جز نجانب، تعهد و کارآمدی نمی دانم و برای این مهم تلاش می کنم.

وی اضافه کرد: باید تاکید کنم از اصلاح طلبی نترسید، ما آمده ایم برای این مردم کار کنیم و هر کجا که نیاز به اصلاحات زیربنایی و اصولی داشته باشد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود و از احد و ناسی هم نمی ترسم. اصلاح طلبی یعنی بتوانیم هر روز شرایط را در راستای نیارها و منافع مردم عوض کنیم، همیشه و در همه حال نیازهای مرم را از بالاترین سطوح گرفته تا پایین ترین، مدنظر داشته و خواسته های مردم را زیرپا نگذاریم.

بهرامی یادآور شد: بسیاری بودند که در طول دوران خدمت سعی کردند سنگ اندازی کنند، مانع تراشی ها کردند، چوب لای چرخ می گذاشتند ولی با قاطعیت جلوی آنها ایستادیم و از ابتدایی ترین حقوق شما هم نگذشتم و منافع مردم را معامله نکردم.

این کاندید اصلاح طلب حوزه بویراحمد و دنا همچنین گفت: در بحران های سخت پشت مجموعه های زیردستم ایستادم و پای مردم و شهرم ماندم. آنجا که حقوق شما را می خواستند زیرپا بگذارند پای حق شما ماندم. امروز هم آنهایی که ادعا دارند از من می ترسند زیرا می دانند در سطح کشور حرف های زیادی برای گفتن دارم.

وی با اشاره به دوران خدمت خود در شهرداری یاسوج با تاکید بر اینکه من حرف نزدم بلکه کار کردم، افزود: برای پوشش نیازهای مردم در سطوح ملی نیز حرف برای گفتن دارم و باید بدانید که نه تنها در حال حاضر، بلکه در هیچ دوره ای پیرو کسی نبودم زیرا معتقدم به شخصه توانایی این را دارم که مدل طراحی و اجرا کنم و نیازی به تقلید و تبعیت از کسی ندارم.

بهرامی ضمن ابراز تاسف از وضعیت اقتصادی فرهنگیان گفت: یقین داشته باشید این موج و جریان خوشنام است و از خواست ملت برآمده است. ما هیچ وقت نه خواهان فقیر بودن قشر فرهنگی جامعه بودیم و نه این اجازه را خواهم داد که فرهنگی خوار شود.

وی اذعان داشت: شاید برخی از رقیبان ما حرف برای گفتن هم داشته باشند اما وقتی تخصص ندارند یعنی نمی توانند برای مردم قدمی بردارند زیرا در سطوح کلان کشور باید تخصص داشت. در تمام حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و عمران و آبادانی باید تخصص لازم داشت و از متخصصین این عرصه هم باید کمک گرفت تا برای مردم آنچه به مصلحتشان است کارها انجام شود.

بهرامی با طرح این سوال که حقوق شما فرهنگیان چقدر است؟ خود پاسخ داد: بعید بدانم میانگین حقوقی شما بزرگواران از ۴ میلیون تومان در ماه تجاوز کند، نگه داشتن قشر فرهنگی در شرایط سخت زندگی ظلم است در حالیکه باید این قشر تامین مالی و روحی داشته باشند تا بتوانند فرزندان سالم تر و موفق تری تربیت کنند نه در لایه های پایین جامعه از لحاظ مالی قرار بگیرند. اگر شما بزرگواران در لایه های بالای جامعه بوده و مطالبه گر باشید، جامعه بهتری خواهیم داشت اما متاسفانه در زیر فشارهای اقتصادی له شده و به سطوح پایین جامعه سقوط کرده اید. شما مطمئن باشید اگر فرصت خدمت را به بنده واگذار کنید شکوه و اقتدار را به شما بازخواهم گرداند.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: باید متذکر شوم که تنها مدیری بودم که خیلی جلویم ایستادند، از نماینده وقت گرفته تا دولت؛ اما هرگز در راه تامین حقوق حتی رفتگران کوتاه نیامدم و گفتم اگر اعدامم کنید از حقوق آنها نخواهم گذشت.