بهرامی بااشاره به مشکلات مردم سپیدار افزود: به همه مشکلات شما از جمله آب شرب، جاده، عدم حمایت از بخش کشاورزی و زمینه های مختلف اشراف دارم و در زمان خود اقدام لازم را انجام خواهم داد.

فصلی نو،دکتر محمد بهرامی در سپیدار و در جمع مردم جلیل، بابکان و تنگ تامرادی گفت: سپیدار پیشانی تاریخ بویراحمد است، جاییکه محل تصمیم گیری های کلان بزرگان، سران ایلات و طوایف بود.

وی افزود: بویراحمد در این منطقه مهم بود که تصمیم گرفت یک جغرافیای واحد در نبرد با دشمن ایجاد کند.

بهرامی یادآور شد: شما عزیزان میراث بزرگانی هستید که حماسه ایجاد کردید، بزرگانی که تاریخ بویراحمد را رقم زدند.

کاندید اصلاح طلب شهر ستان اضافه کرد: اگر عزت، افتخار و آبرو داریم از گذشتگان است و امروز وظیفه ماست حماسه ای دیگر ایجاد کنیم. این وظیفه اصلی ماست زیرا ما دربین مردم استان و حتی کشور تحقیر شده ایم.

وی اذعان داشت: شرایط بسیار پیچیده، سخت و بحرانی است، بسیاری می پرسند در چنین شرایطی میخواهید چکار کنید؟ باید بدانید در شرایط سخت و بحرانی مدیریت کرده ام. در شرایطی که جریان سیاسی صرفا با ما رفتار جناحی می کردند، یاسوج را تغییر دادیم و اگر آنها کمک می کردند شرایط باز به گونه ای متفاوت و مطلوب تر رقم می خورد.

شهردار اسبق یاسوج با اشاره به عملکردش در شهرداری گفت: بودجه ۵ میلیاردی شهرداری را ظرف چهار سال ۸ برابر کردیم اما دوستان بعد از ما و قریب به ۹ سال هنوز نتوانسته اند آن را دو برابر کنند.

وی تاکید کرد: انتظار دارم مرا با ترازوی هیچکس نسنجید و فقط با ترازوی خودم بسنجید، امروز اعتماد کنید، ما در روزگار زر و زور و تزویردرگیر شده ایم اما باید اعلام کنم بنده به هیچکس نیشی نزده ام، برای هیچکس پرونده سازی نکردم و فقط و فقط به مردم حرمت گذاشتم و برای آنها کار انجام دادم‌.

بهرامی خاطرنشان کرد: کسانی می توانند از حق شما دفاع کنند که تجربه و تخصص داشتنه باشند و اعداد ارقام را بشناسند کسانی که بر شاخص ها و مولفه های توسعه اشراف داشته باشند، افرادی که خلاق و نوآور باشند و از پتانسیل ها و ظرفیت های جامعه در راستای نیاز های شما ارزش افزوده ایجاد کنند.

وی ادامه داد: بنده رقبا را به بحث و مناظره دعوت کرده ام مناظره نه در باب شعار بلکه در باب عملکردها و کارایی هاست ، مناظره ای که علمی و تخصصی باشد و در زمینه برنامه ریزی، توسعه، اقتصاد و عمران و آبادانی باشد.

وی بااشاره برنامه های آینده خود تصریح کرد: برای همه مردم بویژه جوانان برنامه دارد و اولویتم را به اشتغال زایی اختصاص داده ام، همچنین به جوانان قول میدهم تیم فوتبال را باز احیا کنم. در رابطه با بانوان که ۵۰ درصد از جمعیت جامعه را به خود اختصاص داده اند باید عرض کنم در بعضی از مشاغل و حرفه ها بانوان توانمند تر از مردان هستند و حق بانوان باید به آنها برگردانده شود.

بهرامی بااشاره به مشکلات مردم سپیدار افزود: به همه مشکلات شما از جمله آب شرب، جاده، عدم حمایت از بخش کشاورزی و زمینه های مختلف اشراف دارم و در زمان خود اقدام لازم را انجام خواهم داد.