فصلی نو  : مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: محور ارتباطی یاسوج – سی سخت مطابق استاندارد بزرگراهها در دست اجرا می باشد.. به گزارش فصلی نو ، به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، در بازدید محور یاسوج- سی سخت مدیرکل راه و شهرسازی گفت: این […]

index

فصلی نو  : مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: محور ارتباطی یاسوج – سی سخت مطابق استاندارد بزرگراهها در دست اجرا می باشد..

به گزارش فصلی نو ، به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد، در بازدید محور یاسوج- سی سخت مدیرکل راه و شهرسازی گفت: این محور در دو پروژه  جدا یکی به طول ۱۱.۵ کیلومتر با ۲۵ در صد پیشرفت فیزیکی و دیگری به طول۴.۵ کیلومتر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا می باشد .

محمد علی علیمردانی با این بیان که  با احداث این طرح تعداد قوسها کاهش و شعاع قوسها افزایش خواهد داشت و نیز حداکثر سرعت از ۶۰ کیلومتر به ۹۰کیلومتر افزایش پیدا می کند . افزود: طول مسیر یاسوج –سی سخت بعد از احداث پل بزرگ و تونل های پیشنهاد شده ۵ کیلومتر کاهش خواهد یافت.

وی یادآور شد: این طرح مطابق استاندار بزرگراهها در حال احداث می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطر نشان شد: با توجه به اینکه سی سخت یک شهر توریستی می باشد و در طول سال مسافران زیادی به این شهر سفر می کند با بهره برداری از این طرح مشکلات ترافیکی و تصادفات محور یاسوج-سی سخت تا حدود زیادی کاهش خواهد یافت.