نام اولین شهید مدافع سلامت استان در مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ماندگارشد

فصلی نو ، به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ،در مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ،دونهال یادبودی به نام اولین شهید مدافع سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد و همکار بازنشسته مخابراتی که به دلیل ابتلا به کرونا فوت شده بود،غرس شد .

به گزارش فصل جنوب وبه نقل از روابط عمومی مخابرات کهگیلویه و بویراحمد ، این مراسم باحضور سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه ، جمعی از کارکنان و خانواده معظم شهید دکتر محمدزارع اولین شهید مدافع سلامت استان و خانواده همکار مخابراتی مرحوم کربلایی جواد صالحی که به دلیل ابتلا به کرونا به رحمت ایزدی پیوست ، برگزار وتعداد دو نهال یادبود واقع در مخابرات ،گلستان ۱۳غرس شد.

سید محمد هادی امیری در حاشیه این مراسم ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهید زارع وصالحی ،شهادت را پاداشی بزرگ برای بندگان خوب خداوند دانست وگفت شهید زارع نمونه ی کامل یک پزشک حاذق ،متخصص واخلاق مداری بودکه از ابتلای شیوع کرونا،تمام وجودش را صرف مداوا وبهبودی مبتلایان این ویروس منحوس  نمود و جهت نجات جان هم استانی ها ،به همزرمان شهیدش پیوست .

سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد،زنده یاد جواد صالحی را انسانی متواضع ،مردمی و مهربان دانست که ۳۰سال در سنگر خدمت به هم استانی ها در حوزه ارتباط از هیچ کوششی دریغ ننمودند ومتاسفانه به دلیل ابتلا به کرونا به ملکوت اعلاء پیوست.

امیری سرپرست مخابرات کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد،حفظ و حراست از منابع طبیعی و گسترش این نعمت الهی را به عنوان یک وظیفه دینی و ملی دانست و گفت : مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و حفظ و حراست از محیط زیست را از وظایف خود می داند وامیدواریم امروز توانسته باشیم گامی هر چند کوچک در زمینه احیای این فرهنگ برداشته باشیم.

در همین ارتباط بخوانید :

یاد شهید مدافع سلامت با کاشت نهال در شیراز گرامی داشته شد

گفتنی است در پایان این مراسم ، برادر شهید زارعی از اقدام در خور تقدیر مخابرات کهگیلویه و بویراحمد تقدیر وآن را مرهمی بر دل داغدیده خانواده شهید زارعی دانست وهم چنین فرزند مرحوم صالحی ،این اقدام ارزشمند مخابرات را ستود وگفت امروز به خود می بالم که خانواده ای مخابراتی هستم .

در پایان حاضرین با قرائت فاتحه، یادونام این دو عزیز از دست رفته را گرامی داشتند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13676

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: