مدیر برق یاسوج نیامده توبیخ شد / دفاتر پیشخوان تعطیل شدند / پاساژها رعایت کنند

نشست ستاد استانی کرونا به ریاست احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار صبح امروز برگزار شد.

به گزارش فصلی نو ، در این نشست احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار اظهار داشت: کشور ما در حال حاضر به موج سوم کرونا وارد شده است و ۲۹ استان کشور در وضعیت قرمز و نزدیک به قرمز هستند، این وضعیت به ما هشدار می دهد که روزهای سختی را در پیش رو خواهیم داشت و باید همت کنیم تا از وضعیت موجود بیرون بیاییم و به وضعیت مطلوب برسیم.

جمالی در ادامه افزود: بهترین راه برای مقابله با ویروس کرونا تا زمان ساخت واکسن قطعی رعایت پروتکلهای بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان ما در زیرساختها و برخورداری از امکانات و پزشکان متخصص در ضعف است، شرایط کنونی و کنترل ویروس کرونا تاکنون مرهون زحمات مدیریت دنشگاه علوم پزشکی، کادر درمان و مشارکت مردم است، و من از همین جا از عوامل دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمان و تمام کسانی که برای جان مردم ارزش قائل هستند تقدیر و تشکر می کنم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در ادامه این نشست از وضعیت نامطلوب رعایت پروتکلها در دفاتر پیشخوان و همچنین پاساژها ابراز نگرانی کرد و افزود: با توجه به تعداد محدود دفاتر پیشخوان در استان و ازدحام مردم در این دفاتر نگران سلامت مردم و مراجعین هستیم و انتظار داریم برای این مورد چاره ای اندیشیده شود.

صالحی در ادامه با اشاره به کم بودن فضای فروشگاه های موبایل افزود: با تصمیم ستاد کرونا مدتی این فروشگاه ها تعطیل بودند و دوباره فعالیت خود را شروع کرده اند که از فروشندگان تقاضا داریم برای حفظ  سلامتی خود و مشتریان دستورالعملها و فاصله گذاری و استفاده از ماسک را مد نظر داشته باشند.

در ادامه این نشست شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمدخاطرنشان کرد: با تمام تاکیدها بر رعایت پروتکلهای بهداشتی متاسفانه برخی از صنوف و حتی ادارات توجه لازم را به موضوع ندارند.

وی از عدم رعایت پروتکلها به صورت صحیح در پاساژها و دفاتر پیشخوان خبر داد و ابراز کرد: اداره برق شهرستان بویراحمد در بازدیدهای انجام شده به رعایت مصوبات ستاد کرونا و دستورالعملهای بهداشتی توجه لازم را ندارد و و ضعیت در دفاتر پیشخوان، پاساژها و دفاتر ثبت قضایی نیز نگران کننده است.

در پایان این نشست به دستور احد جمالی دفاتر پیشخوان به مدت یک هفته تعطیل و به پاساژها تا روز دوشنبه هفته آینده برای رعایت دستورالعملها فرصت داده شد.

جمالی همچنین خواستار توبیخ کتبی مدیر اداره برق شهرستان بویراحمد شد و افزود مدیران ادراتی که مصوبات ستاد کرونا را نادیده بگیرند توبیخ کتبی گرفته و در پرونده آنها درج خواهد شد.

وی از تمید یک هفته ای دورکاری کارمندان ادارات تاپایان هفته آینده خبر داد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12629

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: