احمدی گفت: نرخ بکارگیری زنان استان کهگیلویه و بویراحمد در منصب های مدیریتی رشد قابل توجهی کرده است و ضریب دانش آموختگی زنان استان قابل توجه است اما این شرایط برای بهره گیری مناسب از بانوان کافی نیست .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت : در بهمن ماه و  دهه فجر با عنایت به برنامه ریزی دشمن برای القا ناکارآمدی و ایجاد یاس در بین مردم ، دستگاههای حاکمیتی همراه با نشاط و امید پربارتر باشند .

به گزارش فصلی نو ، علی محمد احمدی عصر اموروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور بانوان برگزار شد بیان کرد: با تمام دشورای ها و تهدید های فرا مرزی و بد اخلاقی ها ، دولت تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار گرفته است ، کم لطفی است که در شرایط برنامه ریزی دشمن خدمات دولت ، به مردم اطلاع رسانی نشود .

احمدی در خصوص عدم استفاده از هواپیما در فرودگاه یاسوج عنوان کرد: در این خصوص صحبت های لازم با خانم شرف بانی مدیرعامل شرکت هواپیمایی شده، اما بر اساس پروتکل ها وقتی یک نوع هواپیما در شهری سقوط می کند، تا یک سال از آن نوع هواپیما استفاده نمی شود. و الان هواپیماهای از نوع ATR در بورس است و با همه این وجود قول داده اند که مشکل پروازهای استان به زودی برطرف شود.

وی عنوان کرد: برای هواپیما مشکل از ایرلاین نیست ، رایزنی با قشم ایر کردیم قرار است که هواپیمایی با کیفیت لازم در اختیار فرودگاه یاسوج گذاشته شود.

احمدی گفت: نرخ بکارگیری زنان استان کهگیلویه و بویراحمد در منصب های مدیریتی رشد قابل توجهی کرده است و ضریب دانش آموختگی زنان استان قابل توجه است اما این شرایط برای بهره گیری مناسب از بانوان کافی نیست .

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های استان استفاده شود ،اظار داشت:  با تحولاتی که در جمهوری اسلامی رخ داده و با الطاف دولت تدبیر و امید ، حمایت از بانوان در دستور کار قرار گرفته است .

 

علی محمد احمدی ادامه داد : در عرصه های ورزشی در یکی دو سال اخیر جهشی که در مدال آوری داشتیم قابل مقایسه با هیچ دوره ای نیست .

استاندار با تاکید بر اینکه نباید به اینها بسنده کنیم گفت:  ظرفیت ها فوق العاده است باید در بسترها تقویت شوند ، بارها از مدیران خواستم که بسترهای استفاده از بانوان در زمینه های مختلف فراهم نمایند .

علی محمد احمدی اظهار امیدواری کردک قطعا استان ما اولین استانی خواهد بود که از اعتبارات متمرکزی که  در اختیار حوزه بانوان کشور است استفاده خواهد برد .