مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج برگزار شد

فصلی نو ،آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج برگزار شد.

به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ مشاور عالی رئیس دانشگاه دراین مراسم از مدیریت بیمارستان به عنوان دشوارترین کار مدیریتی در حوزه وزارت بهداشت نام برد و گفت: در مدیریت بیمارستان علاوه بر نظارت بر کارهای اداری و مدیریتی، به صورت همزمان باید امور درمانی بیماران را نیز پیگیری نموده و متوجه درخواست های همراه بیمار شد.

دکتر فرزاد وفایی در ادامه از تلاش های دکتر نیکبخت در دوران تصدی سرپرستی بیمارستان که تغییرات چشمگیری را سبب شد، قدردانی نمود.

وی گفت: دکتر طهماسبی به عنوان شخصیتی علمی در طول دوره کاری خود سوابقی از جمله مدیر آموزش مداوم دانشگاه و مدیر گروه طب اورژانس را در کارنامه دارد که امیدواریم با تلاش و پشتکار مدیریتی که ایشان دارند، موفق باشند.

در ادامه مدیر درمان دانشگاه از زحمات و تلاش های خانم دکتر نیکبخت که منشاء خیر و برکت و خدماتی ماندگار در این بیمارستان شدند، تقدیر کرد و افزود: مدیریت نظامند و بی حاشیه ایشان در طول دوره خدمت قابل تحسین و تقدیر می باشد.

دکتر وحید توانا عنوان کرد: خود شخصا در جلسات مختلف شاهد پیگیری های شبانه روزی خانم دکتر نیکبخت جهت رفع چالش های بیمارستان خصوصا موارد مرتبط با حوزه پرسنلی بوده ام.

وی در ادامه ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید بیمارستان از دکتر طهماسبی به عنوان فردی متخصص، توانمند و فعال نام برد و در خصوص پروژه های در حال ساخت و نیمه تمام بیمارستان موارد ضروری جهت پیگیری را عنوان نموده و خواستار تلاش مضاعف جهت به سرانجام رسیدن این پروژه ها از جمله فعالیت مستمر بخش جراحی قلب، کلینیک بیماران خاص، همراه سرای بیمارستان و پروژه پزشکی هسته ای شد.

دکتر توانا در پایان تاکید کرد: همه این موارد از مهم ترین دغدغه های رئیس دانشگاه و معاون درمان است.

سرپرست سابق بیمارستان نیز در ادامه گزارشی از عملکرد مجموعه مدیریتی خود در مدت زمان تصدی مسئولیت بیمارستان ارایه داد.

دکتر گردآفرین نیکبخت در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: خوشحالم در این دوره خدمتم کارهایی همچون اصلاح پروانه بهره برداری و افزایش تخت های مصوب بیمارستان، راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان و همچنین تغییرات فیزیکی مورد نیاز بیمارستان انجام گرفت.

دکتر  محمد طهماسبی؛ سرپرست جدید مرکز آموزشی درمانی امام سجاد همچنین در این آیین از زحمات و تلاش های روسا و مدیران سابق بیمارستان بخصوص خانم دکتر نیکبخت تقدیر نمود و تصریح کرد: قطعا تلاش خواهیم کرد تا با همراهی کادر درمان خدمات رسانی مطلوب تر و بهتری به مراجعه کنندگان این مرکز درمانی ارائه دهیم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12631

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: