مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

اخلاقی نیا عنوان کرد: سه گروه سرود از این تعداد به عنوان برگزیده کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در مرحله کشوری مهرواره به دبیرخانه مرکزی در تهران معرفی می شوند.

فصلی نو- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش با عنوان «نغمه ‌های روشن فردا» امروز پنجشنبه در شهر یاسوج مرکز این استان برگزار شد.

به گزارش فصلی نو- کبری اخلاقی نیا اظهار داشت: افراد شرکت کننده در این مهرواره کودکان و نوجوانان پسر و دختر عضو کانون های پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی افزود: عمده ترین اهداف برگزاری این مهرواره شامل تقویت روحیه مشارکت و کار گروهی بین کودکان و نوجوانان، تولید آثار فاخر در زمینه سرود،  ایجاد شور، نشاط و شادابی در شرکت کنندگان و کشف و شکوفایی استعدادهای هنری آنها بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۹ گروه سرود از کانون های پرورش فکری استان در این مهرواره یک روزه حضور داشته و با یکدیگر رقابت کردند.

اخلاقی نیا عنوان کرد: سه گروه سرود از این تعداد به عنوان برگزیده کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در مرحله کشوری مهرواره به دبیرخانه مرکزی در تهران معرفی می شوند.

وی ابراز داشت: مرحله کشوری نخستین مهرواره سراسری سرود آفرینش با حضور گروه های سرود کانون های پرورش فکری تمامی استان ها در ۲ بخش کودکان و نوجوانان پسر و دختر در استان گیلان برگزار خواهد شد.

اخلاقی نیا گفت: زمان دقیق برگزاری مرحله کشوری این مهرواره به زودی تعیین و اطلاع رسانی می شود. 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10874

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: