مرد نام آشنای ورزش وارد کارزار انتخاباتی شد

به گزا رش فصل جنوب ، جهانبخش دارای مدرک  کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی و کارشناسی حقوق قضائی است و ۱۴ سال عضو شورای حل اختلاف شهر یاسوج و مادوان بوده است.

جهانبخش که در حال حاضر  رئیس اداره حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان  وهمچنین عضو شورای معاونین این اداره است  دو دوره نیز عضو  شوراهای اسلامی لوداب و مادوان نیز بوده است.

وی در اخرین روز از ثبت نام شوراهای اسلامی شهرها ضمن تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدا وقر‌‌ائت فاتحه بر قبر شهید سلامت دکتر محمد زارعی اقدام به نامنویسی برای حضور در شورای شهر یاسوج کرد.

جهانبخش بر خلاف بسیاری دست پر و با برنامه پا در عرصه انتخابات گذاشته است. او  ۱۰ سر فصل برنامه خود برای ساختن شهر یاسوج را اعلام کرده است.

 

۱. استفاده از تجربیات گرانبهای نخبگان ، متخصصین در حوزه شهرسازی .

۲.تلاش برای بکار گیری شهرداری فعال ، متخصص و متعهد خدمات رسانی موثر به مردم فهیم شهر یاسوج .

۳. کمک به شهردار منتخب برای سازماندهی و راه اندازی مجموعه عمده فروشان واقع در اکبر اباد که این امر علاوه بر ایجاد رفاه مردم باعث کاهش بار ترافیکی در حوزه شهری می شود.

WhatsApp Image 2021 03 17 at 22.20.32

۴. باتوجه به نیاز مردم و سهولت دسترسی و تهیه میوه و تره بار احداث و راه اندازی میدان تره بار در مکان مناسب از اولویت ها است.

۵.سازماندهی فروشگاه های جمعه بازار که چندین هزار نفر از این طریق امرار معاش می کنند که در این صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه باعث ایجاد خسارت به این قشر زحمت کش می شود.

۶.باتوجه به پتانسیل گردشگری در شهر یاسوج و اینکه این شهرستان در مسیر تردد چندین استان همجوار هستند لذا به جهت رونق اقتصادی باید تدبیری نو اندیشیده شود.

۷. کمک و مشاوره و برنامه ریزی مناسب با سایر منتخبین به شهردار جهت پیشبرد پروژه های نیمه کاره و احداث خیابان ۴۵ متری کمربندی بنسنجان و تکمیل پل های سوم و چهارم .

۸.با توجه به اینکه رشته تخصصی اینجانب حقوقی بوده و چندین سال تجربه و عضو شورای اسلامی بوده و آشنایی با وظایف شورای شهر که طبق قانون اساسی در ۳۴ ماده و ۹ تبصره احصاء و مشخص شده که این تجربه به سایر اعضاء کمک می کند تا با تصویب طرحها مطابق قانون مذکور در خدمت رسانی به تمام محله های شهر بطور مساوی اهتمام لازم را خواهم داشت.

۹. با توجه به تجربه چندین ساله خویش در اداره ورزش و جوانان و ارتباط تنگاتنگی که با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی دارم و نیاز مبرم جوانان برومند شهرستان و با حمایت شما و کمک برادر ارزشمند و خوشفکر ، داور بین المللی استانمان جناب اقای افشاریان که اخیراََ عضو هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور شده ضمن تبریک مجدد به ایشان قدمهای استوار با توجه  به زیر ساخت آماده ورزشگاه ۱۵ هزار نفری جهت خرید امتیاز و تشکیل تیم دسته یک فوتبال برای آرامش روحی ، روانی و تندرستی جوانان و مردم عزیزمان برداریم.

۱۰. پیگیری مشکلات و پرداخت مطالبات عقب افتاده نیرو های خدماتی شهرداری که بار اصلی زحمات شهر بر دوش این قشر زحمت کش است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13756

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: