مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان سیر صعودی دارد
مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان سیر صعودی دارد

به گزارش فصل جنوب به نقل از  روابط عمومی شرکت، ” جمال معتمدی زاده ” در بازدید از پروژه های برق رسانی در شهرستان مارگون، اظهارداشت: متاسفانه مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان یک روند صعودی بوده و اکنون شاهد افزایش ۲ درصدی مصرف برق در این استان هستیم. وی میزان مصرف برق […]

به گزارش فصل جنوب به نقل از  روابط عمومی شرکت، ” جمال معتمدی زاده ” در بازدید از پروژه های برق رسانی در شهرستان مارگون، اظهارداشت: متاسفانه مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان یک روند صعودی بوده و اکنون شاهد افزایش ۲ درصدی مصرف برق در این استان هستیم.

وی میزان مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۶۵ مگاوات عنوان و اظهارداشت: شهرستان گچساران با ۱۴۱ مگاوات بیشترین مصرف و شهرستان چُرام با ۲۰ مگاوات کمترین میزان مصرف برق را بخود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، پیک مصرف برق شبانه در این استان را ۳۵۱ مگاوات ذکر و خاطرنشان کرد: مصرف برق در شهرستان گرمسیری بهمئی با ۲۷ مگاوات و چهاردرصد رشد نسبت به سایر شهرستان های گرمسیری در این استان بالاترین میزان رشد مصرف را نشان می دهد.

جمال معتمدی زاده با تاکید براینکه نگران تامین برق مراکز بهداشتی و درمانی هستیم و از سویی آمار مرگ و میر کرونا در استان همچنان روزانه گزارش می شود، یادآورشد: شرکت توزیع نیروی برق استان باید برق این مراکز را تامین تا کادر درمان و بیماران با مشکلی برخورد نکنند.

وی گفت: ساعت پیک مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ شب بود و البته خاموش کردن یک لامپ ۱۰۰ وات غیرضروری از سوی مشترک برق در شرایط کنونی بسیار با اهمیت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیک ملی مصرف برق در کشور از مرز ۵۴ هزار و ۴۹ مگاوات گذشته و شاهد افزایش هفت و نیم دهم درصدی مصرف برق هستیم.

تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۷۲ هزار اشتراک هستند.

بیش از ۸۰ درصد این مشترکین را مشترکان خانگی تشکیل می دهند.