مصرف فرآورده های نفتی در یکسال گذشته منطقه کهگیلویه و بویراحمد

فصلی نو ،مدیر عامل پخش فراورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش مصرف فرآورده های نفتی در یکسال گذشته در استان خبر داد.

به گزارش فصلی نو به نقل از  روابط عمومی منطقه کهگیلویه و بویراحمد مدیر منطقه پخش فراورده های نفتی استان با اعلام این مطلب بیان کرد: در یکسال گذشته سیصد و نود و هفت میلیون و سیصد و چهار هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان مصرف شده است .

لطف اله مسعودی مدیر منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت : شرایط جغرافیایی منطقه و پراکندگی مصرف کنندگان سوخت اهمیت فرآیند به مردم شریف استان و سختی کار را مضاعف می نماید که در یکسال گذشته سیصد و نود و هفت میلیون و سیصد و چهار هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی شامل بنزین ، نفت سفید ، نفتگاز و نفتکوره در استان مصرف شده است .

وی  تصریح کرد : سهم بنزین مصرفی در یکسال گذشته را بیش از ۲۲۰ میلیون لیتر اعلام نمود که این مقدار در قیاس با مدت مشابه سال ۹۵ بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است .

لطف اله  مسعودی گفت : عنایت به توسعه گاز رسانی و همچنین کنترل و نظارت مستمر در سال ۹۶ میزان مصرف نفت سفید استان ۲۰ میلیون و هشتصد و یک هزار لیتر رسیده که نسبت به سال ۹۵ شاهد کاهش ۱۴ درصدی بوده ایم که نسبت به سایر فرآورده ها و کنترل مصرف آن گام بسیار موثری در بهینه سازی مصرف سوخت استان بوده است .

مدیر منطقه افزود : در یکسال گذشته ۱۵۵ میلیون و یکصد و هشتاد و یک هزار لیتر فرآورده نفتگاز در این منطقه مصرف شده است که در قیاس بازده زمانی سال ۹۵ تقریباً رشد بیش از ۳ درصدی را شاهد بوده ایم و مصرف فرآورده نفتکوره در همین بازده زمانی به یک میلیون و دویست و شصت و چهار هزار لیتر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ شاهد کاهش تقریباً ۶۴ درصدی بوده ایم که امیدواریم در سال جدید با کاهش فرآورده های نفتی شاهد مصرف منطقی فرآورده های نفتی در استان باشیم.

مسعودی مدیر منطقه در پایان افزود : در یک سال گذشته مصرف CNG در سطح استان هشتاد و چهار میلیون و پانصد و شصت و دو هزار متر مکعب می باشد که نسبت به بازده زمانی مشابه در سال قبل شاهد افزایش تقریباً ۲ درصدی مصرف بوده ایم.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=6564

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: