فصلی نو ، اداره کل نوسازی و مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی امسال در حوزه شاخص های عمومی و اختصاصی بعنوان دستگاه برتر استان شناخته شد .

به گزارش فصلی نو ، در مراسمی که عصر امروز با حضور استاندار و مدیران استانی در سالن همایش سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان برگزار شد از مدیریت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تجلیل بعمل آمد .

بر اساس این گزارش در حکم اهدایی با امضای کلانتری استاندار و سلحشوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ،به پیروز کرمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد آمده است :

جناب آقای پیروز کرمی
مدیرکل محترم نوسازی ، توسعه و تجهیز استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام و احترام
ارزیابی و عملکرد دستگاههای اجرایی بطور دقیق و مستمر ضمن بهبود عملکرد ، موجب پاسخگویی و ارتقای اعتماد عمومی به عملکرد آنها خواهد شد ، بهمین منظور عملکرد سال ۹۸ دستگاههای اجرایی استان در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس نتایج مربوط ، ستاد جشنواره شهید رجایی استان آن دستگاه را بعنوان
دستگاه برتر استان در شاخص های عمومی و اختصاصی

برگزید، بدینوسیله از تلاش های ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی ، مدیران ، کارشناسان و کارکنان آن دستگاه کسب این موفقیت ارزشمند تشکر و قدردانی می نماییم .

امید است با استعانت از ایزد منان و در ضل توجهات حضرت ولی عصر (ع) با استمرار تلاشها شاهد توفیقات روزافزون آن دستگاه در انجام بهتر وظایف و ماموریت های محوله باشیم .

حسین کلانتری غلی سلحشوری

نوسازی