مهلت نام نویسی در آزمون سراسری قرآن اعلام شد

پیرسبزی عنوان کرد: آزمون الکترونیک ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۱۳۹۸ و آزمون کتبی نیز سوم بهمن ماه امسال همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

فصلی نو- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت نام نویسی مردم این استان برای شرکت در هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت ۱۵ آذرماه ۱۳۹۸ است.

به گزارش فصلی نو- محمدعلی پیرسبزی اظهار داشت: نام نویسی از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در این آزمون سراسری از ۲۵ آبان ماه امسال آغاز شد.    

وی افزود: تاکنون ۲۷۰ نفر از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در این آزمون سراسری نام نویسی کرده اند و پیش بینی می‌ شود که تعداد آنها به بیش از یک هزار نفر برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آزمون سراسری با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، دانشگاه پیام نور، اداره کل آموزش و پرورش و کانون ‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به ۲ صورت کتبی و الکترونیک و در ۲ بخش زنان و مردان برگزار خواهد شد.

پیرسبزی عنوان کرد: آزمون الکترونیک ۲۵ و ۲۶ دی ماه ۱۳۹۸ و آزمون کتبی نیز سوم بهمن ماه امسال همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی با اشاره به نبود محدودیت سنی برای شرکت در این آزمون سراسری، ابراز داشت: افراد شرکت کننده در رشته های حفظ، روخوانی، سبک زندگی قرآنی، معارف نهج‌ البلاغه، معارف صحیفه سجادیه، مفاهیم در تفسیر و مفاهیم سوره یقره با یکدیگر رقابت می کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10637

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: