نامه ای به مدیرکل مستعفی حوزه ریاست استانداری استان-مدیران و‌ معاونانی که تمام شعارشان بارور سازی جوانان برای آینده بود

فارغ از مسائل و اصطکاکات موجود در فضای سیاسی استان شما انسانی علمی و مدیری توانا بودین و کار درست آن بود که دست استاندار جدید را برای انتخاب افراد دلخواه باز گذاشتین و ای کاش بزرگان و ریش سفیدان هم از جوانان یاد بگیرند.

فصلی نو- ساسان امینی کیمه

جناب اقای دکتر مرادی
مدیرکل مستعفی حوزه ریاست استانداری استان.


خوشحالم  که در این برهه و زمان مینویسم، از این رو که دیگر در آن مقام پیشین نیستید و کار ما برای نقد  کلی به مجموعه دولتیونی که فقط شعارشان به هنگام رای جوانان هستند راحت تر شد.
جناب دکتر مرادی
فارغ از مسائل و اصطکاکات موجود در فضای سیاسی استان شما انسانی علمی و مدیری توانا بودین و کار درست آن بود که دست استاندار جدید را برای انتخاب افراد دلخواه باز گذاشتین و ای کاش بزرگان و ریش سفیدان هم از جوانان یاد بگیرند.
مدیران و‌ معاونانی که تمام شعارشان بارور سازی جوانان برای آینده بود اما در عمل وقتی از صندلی و میز دل میکَنند که بشود از چوبشان تابوتی هم برای خودشان ساخت و حتی قانون منع بکار گیری بازنشتگان مانع نشد که نشد و تنها برای محمد علی افشانی ها بود.

جناب اقای دکتر مرادی
مگر عرصه مدیریت یک کارگاه معمولی یا یک مجموعه پنج نفری از عرصه  جنگ هشت سال دفاع مقدس سخت تر بود؟ آن هشت سالی که ما را به سرافرازان همیشه شرمنده بدل کردند.
اری در ان سالها جوانان بودند که تعیین کردند مدیر بحران ها و شرایط سخت کیست. جوانانی که تاریخ دفاع مقدس را رقم زدند. فرماندهانی که در سال‌های آغازین دهه سوم زندگی‌شان و در اولین تجربه جدی جنگ، حماسه‌هایی باورنکردنی رقم زدند.حالا تاریخ دفاع مقدس به جوانانش می‌بالد، جوانانی که در اوج شور جوانی، فرماندهی بزرگترین عملیات‌های جنگی را بر عهده می‌گرفتند و پیروزی‌های حماسی نصیب ایران می‌کردند.درست گفتم۲۰فرمانده زیر۲۶سال آن سالهای همیشه روشن.
جوانان و نوجوانان دانش آموزی که در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده ای داشته و با طلایه داری در جبهه ها و تقدیم بیش از ۳۶هزار شهید و هزاران جانباز و آزاده در طول دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا نمودند.

جناب دکتر
مگر این بیت از “طالب آملی” مرا متقاعد کند برای ننوشتن و الا میتوان سطرها و دفترها از بی مهری ها نسبت به جوانان گفت:
ب از گفتن چنان بستم که گویی
دهان بر چهره زخمی بود و بِه شد

برای همین ما به رسم همیشگی ایرانیان که ادم های خوش استقبال و در پایان بد بدرقه هستند نیستیم و از همین جا دعا میکنیم بهتر از گذشته در تمامی عرصه ها موفق باشی.
شاد و پیروز باشید.
بیست و هشتم خرداد ماه سال هزار و سیصد و نود و هشت
ساسان امینی کیمه.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9383

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: