نماینده کهگیلویه برای برخورد با مدیرکل اقتصادی دست به دامان استاندار شد

اغماض و چشم پوشی از خطای کارکنان و زیرمجموعه، از قوانین نانوشته و از ویژگی های مثبت یک مدیر موفق و انقلابی است اما در جایی که مصالح نظام و مردم در خطر

فصلی نو ، نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه،چرام،لنده و بهمئی

درمجلس شورای اسلامی به اظهارات پرواز مدیرکل سیاسی استانداری واکنش نشان داد و درنامه ای به استاندار خواستار برخورد با وی شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر احمدی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) سربلندی مردم و مسئولان در نزد وجدان شان و خدای سبحان را آرزومندم.
در همین راستا بیان نکاتی چند به جهت اهمیت، ضرورت دارد.
امید است همگان با گذر از امیال فرعی در جهت پویایی و تعالی مسیر راستین انقلاب حرکت نماییم.

نیک مستحضرید حفظ وحدت و انسجام موجود در میان مردم و تلاش در جهت استحکام آن، وظیفه همگان بویژه دلسوزان انقلاب، از الطاف کریمه ی الهی، از اهداف و وصایای مؤکد امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب است.
بی شک، ایجاد بستر مناسب و زمینه ی تحقق این فریضه ی مهم، از وظایف ذاتی، اخلاقی و سازمانی هر مسئول و جزء منشور تمامی ادارات، ارگان ها، نهادها، دستگاه های دولتی، غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد است و از طرفی تحقق این امر از حقوق اولیه و طبیعی شهروندان بر مسئولان است که می بایست راههای رسیدن به این مقصود با دقت نظر و برنامه ریزی اصولی، عملیاتی و اجرایی گردند.

خدای ناکرده حتی اقدامات غیر عمد و ناآگاهانه ی مسئولان در عدم تحقق این مهم، گناهی نابخشودنی و عواقب جبران ناپذیری در پی دارد.
لذا درک حساسیت امور وظیفه ی مسئولان را صدچندان می نماید. به همین منظور خاطر شریف جنابعالی را به تأمل و تعمق در این مقوله مهم، سرنوشت ساز و حیاتی که بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز است، معطوف می دارم.
چراکه هم دفع ضرر احتمالی عقلا واجب است و هم مردم این خطه از ایران اسلامی در استقرار و استمرار جمهوری اسلامی خاصه وحدت عمومی مردم، پیشگام بوده و هزینه ها ی لازم را حتی فراتر از وسع و انتظار، به پای شجره ی طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار و تقدیم نموده اند.
بنابراین جلوگیری از آنچه که بر خلاف این اهداف عالیه در حال شکل گیری و انجام باشد را تکلیف خویش می دانم.

متأسفانه مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد بدون توجه به مقوله ی فوق و بدون اعتنا به جایگاه حقوقی خویش، مبادرت به اظهارات ناسنجیده، شتابزده، احساسی و خارج از وظیفه و روال اداری می نماید به گونه ای که جانبداری وی در مسئولیت خطیری که بر عهده دارند حتی برای عموم نیز محرز و مشخص گردیده است.
اظهارنظرهای چالش برانگیز و حساسیت زایش در برنامه های مختلف، نه تنها هیچگونه کمکی به وحدت و آرامش جامعه و جریانات سیاسی داخلی موجود نمی کند بلکه سبب افتراق مردم و دامن زدن به حواشی و مسایل منطقه ای و قبیله ای نیز شده است.

جناب آقای دکتر احمدی

آگاه باشید که اگر جناب پرواز آسمان ریسمان بافته، مغلطه و سفسطه نموده و در صدد توجیه عملکرد نادرستش برآید هرگز نباید مورد پذیرش واقع گردد زیرا هیچ مصلحتی، بالاتز از مصلحت مردم نیست.
خوشبختانه مردم ثابت کرده اند به مراتب از مسئولان آگاه تر و فهیم تر بوده و مسائل را به خوبی رصد می کنند و همواره پایبندی و وفاداری خود را به نظام و انقلاب و رهبری معظم به منصه ی ظهور رسانده و در آزمون های سخت، سربلند بیرون آمده اند.

جناب آقای استاندار

اغماض و چشم پوشی از خطای کارکنان و زیرمجموعه، از قوانین نانوشته و از ویژگی های مثبت یک مدیر موفق و انقلابی است اما در جایی که مصالح نظام و مردم در خطر باشد گذشت و چشم پوشی جز خیانت، هیچ معنای دیگری ندارد.
امیدوارم در وظایف محوله آنچنان که مورد رضای مردم و خدای سبحان باشد موفق و سربلند باشید.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=7912

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: