فصلی نو | فصل جنوب فصلی نو | فصل جنوب
  • صفحه نخست
  • اخبار استان
  • سیاسی
  • بین الملل
  • پیشنهاد سردبیر
  • گزارش تصویری

نمایندگاه ملت، دکتر وکیلی ودکتر تاجگردون عدالت را اجرا کنید!!!

فصلی نو-اسماعیل رضا زاده سمه تعالی ابتدا باید درگذشت و آسمانی شدن، هم وطنان و هم استانیهای عزیزم را در سانحه هواپیمایی ،از طرف خود ،گمرک ایران وپرسنل استان کهگیلویه و بویراحمد، به ملت بزرگ ایران وهم...

modir
اسفند ۱, ۱۳۹۶
چاپ
0 دیدگاه ها

فصلی نو-اسماعیل رضا زاده

سمه تعالی

ابتدا باید درگذشت و آسمانی شدن، هم وطنان و هم استانیهای عزیزم را در سانحه هواپیمایی ،از طرف خود ،گمرک ایران وپرسنل استان کهگیلویه و بویراحمد، به ملت بزرگ ایران وهم استانیها و خصوصاخانواده های محترم داغدیده اعلام نمایم.

بعد از ۲روز از سانحه دلخراش، هواپیمایی آسمان تهران،یاسوج ،گویا لاشه این هواپیمای مسافربری پیدا شد.
آنهم به وسیله سربازان ارتش وگویا سپاه پاسداران،ولی اگر امیدی هم بود، به نا امیدی پیوست.خدا میداند وقتی خود را جای پدر آن فرزند خردسال ،یا مادر آن دختر دانشجو،وبرادر وخواهر آن عزیزان ازدست رفته میگذاری ،تاب ماندن رو نداری.و جز صبر و توکل به پروردگار به این عزیزان چیزی وجمله ای نمی‌تواند آرامشان‌کنند.
هنوز پیکر جان باختگان حادثه سانچی را پیدانکردند،که خبر سانحه هوایی آمد.

تسلیت گفتن از دیدگاه حقیر، دردی را دوا نمی‌کند،یا حده اقل باید پیشگیری از وقوع چنین حادثه های کرد،که دلیل و شاید دلایل چنین سوانحی در کشورمان چیست؟

به گفته یکی از کارشناسان، هواپیماهای مسافربرى داراى سیستم ELT یا همان emergency locator transmitter است که فرستنده‌ای است که نقطه وقوع سانحه را مشخص می‌کند و ماهواره‌های تجسس و نجات که عمدتا فرانسوى هستند می‌توانند موقعیت وقوع سانحه را دریافت و به عوامل تجسس و نجات اعلام کنند ولى ظاهراً هواپیمایی آسمان آبونمان این سرویس را پرداخت نکرده و از این سرویس بی بهره است.

به گفته کارشناسان صنعت حمل و نقل هوایی چک ELT حدودا ۳۰ روزه است و خیلی غیرطبیعی است که بخواهیم ادعا کنیم این هواپیما ELT نداشته است؛ البته باید این موضوع هم بررسی شود که اگر ELT داشته است چرا فعال نشده است و موقعیت مکانی لاشه هنوز مشخص نشده است ولی اگر مشکلاتی در موضوع ELT وحود داشته باشد، شرکت هواپیمایی آسمان تقصیر بزرگی دارد.

اکنون باید از وزیری که اگر هرکسی جای ایشان بود خود استعفا میداد،تا بیش از این بحث اسیضاح ایشان مطرح نباشد.
سوال دیگری از نماینده و مسعولین استان خصوصا بویراحمد ،این است مگر چند هواپیما دراین شهر بود،چرا هر دفعه فقط جهت رسانه ای کردن فرودگاه جهت باند پروازی به آنجا سرکی میکشیدند، اما آیا از خطرات همین باند مطلع بودند که در چه مسیری از دنا قرار داشت.
بنده یکبار با این هواپیما از تهران به یاسوج آنهم در هوای پایدار وآفتابی سفر کرده بودم همان اولین بار وآخرین باری بود که همانند خانه ای که بر روی گسل زلزله ای باشد روی همین ارتفاعات دنا تکان میخورد.و مطمعن بودم که بلاخره چنین اتفاقی رقم خواهدخورد.
آیا هواپیمای کوتاه برد که وزیر راه عرض کردند ،در ارتفاعات زاگرس ودنا تاب چنین پروازی را داشتند ودارند ،آنهم هوای ناپایدار کوه دنا..!

صنعت هواپیمایی ما فرسوده است و عمر یک‌هواپیما دراروپا بین ۱۰تا ۱۵ سال می باشد ،این هواپیما گویا بیش از بیست سال عمر داشت و یکی از مسعولین هواپیمایی کشور هم عرض کرده اند: یکی از کشورهای اروپایی این هواپیما را از مامیخواستند که بخرند!؟ جای بسی تعجب است.!! اما من به ایشان اعلام میکنم “اول گمان نمیکنیم اروپا که خود شرکتهای هواپیما سازی دارند،منتظر چنین خریداهای آنهم از شما باشند.”دوم گیریم که حرف شماصحت داشته باشد “شایدکشورهای اروپایی این هواپیما را برای “موزه ها یشان میخواستند.!!

ودر آخر “بازضمن عرض تسلیت به تمامی هم وطنان وهم استانیهای گرامی، و خانواده های داغدار ،از صمیم قلب برای دوستانم و همشهریانی که دراین سانحه آسمانی شده اند،طلب مغفرت وآمرزش را دارم‌.ولذااز “نمایندگان ملت،خصوصا جناب آقای‌ دکتر وکیلی وتاجگردون که نشان دادند از همان ابتدای حادثه، از صمیم قلب کنار هم استانیهایشان هستند،ودر منزل برخی از داغدیده ها حضور پیدا کردند ،هر مسئولی را که در این سانحه تلخ و دیگر حادثه های به این گونه قصوری داشتند و دارند، عدالت را اجرا و به محضر ملت بزرگ ایران و هم استانی های گرامی برسانید.

باتشکر
اسماعیل رضازاده

خدمتگزار شما در گمرک
جمهوری اسلامی ایران

اخبار مرتبط

۵ نکته در نهمین روز جنگ : از اتحاد ملی ایرانیان تا خیانت...
هشدار سرپرست هلال احمر شهرستان دنا به گردشگران و کوه‌نوردان: از سعود به...
به قلم منوچهر حسن زاده -آن‌گاه که وطن در خطر باشد، دیگر نه...
به قلم مهران محرابی دولت آباد – این بار پایان قوم یهود خواهد...
پرداخت پاداش ۱۳۵ میلیارد ریالی به خوش مصرف‌های برق کهگیلویه و بویراحمد
بحران دارو : بدهی بیمه‌ها جان بیماران را تهدید می‌کند
یادداشت – محمد بهرامی و سه میدان مین توسعه در کهگیلویه و بویراحمد؛...
به قلم منوچهر حسن زاده -تحلیل سیاستی و تأییدی بر مقاله دکتر محمد...

بدون نظر! اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خبر ورزشی

سیده رقیه پناهی

پرداخت ماهیانه ۵۳ میلیارد برای حقوق پرسنل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از درآمد اختصاصی- اولویت اول پیشگیری

IMG 20250322 132806

محمد بهرامی در بیمارستان شهید جلیل : پیشنهاد می کنم یکی از معاونت های علوم پزشکی غیر بومی باشد- فرهنگ رفتاری ما باید تغییر کند – مجتبی عسکری : خودم را وامدار نگاه دکتر بهرامی می دانم

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

اخذ مجوز جذب ۲۳۵ نفر از وزارت بهداشت – ورود هلی کوپتر برای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج – اخذ اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در سفر دوم هیات دولت- افزایش ۱۵۰ تخت بیمارستانی

سعید جاودان سیرت پیری جمعیت

ارسالی مخاطبین – تغییر مدیران ضعیف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اقدامی انقلابی از سعید جاودان سیرت

62309149

آمار تنها یک فوتی کرونایی طی ۴۵ روز گذشته در کهگیلویه و بویراحمد

فصلی نو | فصل جنوب

پایگاه خبری فصلی نو، منبعی مستقل و به‌روز برای اطلاع‌رسانی درباره اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است. این پایگاه با هدف ارائه‌ی اخبار دقیق، بی‌طرفانه و تحلیلی فعالیت می‌کند و تلاش دارد با انتشار محتواهای متنوع و مستند، مخاطبان خود را در جریان تحولات مهم قرار دهد.

دسته ها

  • اخبار استان
  • مطالب ویژه
  • عکس
  • فرهنگی

دسترسی سریع

  • خانه
  • تماس با ما
  • درباره ما

مجوز ها

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری فصلی جنوب ( فصلی نو) است. بازنشر مطالب صرفا با اجازه کتبی مجاز است.

طراحی سایت : بویردیتا ( رامین پاسیار)

  • صفحه نخست
  • اخبار استان
  • سیاسی
  • بین الملل
  • پیشنهاد سردبیر
  • گزارش تصویری