هنرنمایی بازیگر نوجوان هم استانی در فیلم قهرمان اصغر فرهادی
هنرنمایی بازیگر نوجوان هم استانی در فیلم قهرمان اصغر فرهادی

فصلی نو ،فیلم قهرمان اصغر فرهادی، سه شنه هفته گذشته نخستین نمایش رسمی و جهانی خود را در ساعت ۱۵:۳۰به وقت کن و ۱۸به وقت تهران در سالن اصلی «کاخ لومیر» به همراه برگزاری مراسم فرش قرمز با حضور عوامل این فیلم تجربه کرد. این فیلم ۵بار در جشنواره کن به نمایش درآمد. به گزارش […]

فصلی نو ،فیلم قهرمان اصغر فرهادی، سه شنه هفته گذشته نخستین نمایش رسمی و جهانی خود را در ساعت ۱۵:۳۰به وقت کن و ۱۸به وقت تهران در سالن اصلی «کاخ لومیر» به همراه برگزاری مراسم فرش قرمز با حضور عوامل این فیلم تجربه کرد. این فیلم ۵بار در جشنواره کن به نمایش درآمد.

به گزارش فصل چنوب ، در این فیلم آریا پناهی کوخدان هنرمند نوجوان هم استانی در بخش هایی از این فیلم به ایفای نقش پرداخته است .

وی پس از انجام تست های بازیگیری از بین هزاران متقاضی بازی در این فیلم انتخاب شده بود .

«قهرمان» یک روز پس از اکران اولیه در ۱۴ژوئیه (۲۳تیر) ساعت ۹:۳۰(به وقت کن)در سالن «آی مکس» مجموعه بزرگ سینمایی تازه‌تاسیس سینئوم به معرض نمایش گذاشته شد. در همان روز ۱۴ ژوئیه، (امروز) ساعت ۱۱:۳۰(به وقت محلی)، «قهرمان» بار دیگر در سالن اصلی «کاخ لومیر»  و . در ۱۵ژوئیه (۲۴تیر) نیز فیلم «قهرمان» ساعت ۱۲:۳۰(به وقت کن) در سالن «اسکرین ایکس» مجموعه سینمایی جدید «سینئوم» و درنهایت ۱۶ژوئیه (۲۵تیر) ساعت ۸:۳۰(به وقت محلی) در سالن «ساله دو سواکسانتیم» جشنواره کن نمایش  داده شد .

استقبال خریداران از فیلم قهرمان اصغر فرهادی اگر نه بی‌سابقه که کم‌سابقه بوده است. به گزارش اسکرین دیلی، کمپانی «ممنتو اینترنشنال» اخیرا از تعداد زیادی از قراردادهای فروش فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی که برای کسب نخل طلای کن در بخش فیلم‌های مسابقه اصلی این جشنواره حضور دارد، رونمایی کرده است. «آمازون استودیوز» نخستین کمپانی بود که در ‌ماه آوریل امسال اعلام کرد حق پخش و توزیع «قهرمان» اصغر فرهادی در آمریکا را به‌دست آورده است. چندی پیش آمازون همچنین از خرید حق پخش و توزیع «قهرمان» در کانادا خبر داد.

در اروپا نیز کمپانی «کینوپاواساریس» حق انتشار این فیلم در کشورهای حوزه بالتیک را به‌دست آورده است. در کشورهای «بنلوکس»(هلند، بلژیک و لوکزامبورگ)، نیز حق پخش«قهرمان» با کمپانی«سینه آرت» است. در بلغارستان (بولگاریا فیلم ویژن)، فنلاند (سینما موندو)، آلمان و اتریش (نوئه ویزونن)، یونان (اسپنتزوس)، ایتالیا (لاکی رد)، لهستان (گوتک فیلمز)، پرتغال (آلامبیکه)، کشورهای اسکاندیناوی (اسکن باکس)، اسپانیا (کنترا کورینه)، سوئیس (فیلم کپی) و یوگسلاوی سابق (مگاکام)، حق پخش و توزیع«قهرمان» آخرین فیلم اصغر فرهادی را از آن خود کرده‌اند.

بازی آریا پناهی کوخدان در فیلم اصغر فرهادی

آریا پناهی کوخدان