واکسیناسیون فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

فصلی نو ، همزمان با سراسر کشور، با حضور مسئولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه علوم پزشکی استان واکسیناسیون فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به صورت نمادین در مدرسه مصلی نژاد یاسوج تزریق واکسن کرونا به۱۴ هزار نفر از فرهنگیان استان آغاز شد.

به گزارش فصل جنوب، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه در این باره به رسانه ها گفت: همزمان با عید غدیر طرح واکسیناسیون فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و سعی در استفاده از واکسن های داخلی است.

محمد مهدی بانشی افزود: بازنشستگان فرهنگی نیز در گروه سنی مربوطه خود در حال تزریق واکسن هستند.

در همین ارتباط بخوانید

واکسیناسیون فرهنگیان کشور آغاز شد

 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: طرح واکسیناسیون ۱۴ هزار فرهنگی شامل نیروهای آموزشی ،اداری و خدماتی شروع شده است.

هادی زارع پور با اشاره به نحوه نوبت دهی به فرهنگیان، افزود: بر اساس سنوات خدمت در گروههای۳۰تا ۳۵ سال آغاز شده و در روزهای آینده بر اساس زمان بندی برای گروه های باسوابق کمتر انجام می شود.

وی ادامه داد: طرح واکسیناسیون فرهنگیان تا ۲۵ مرداد ادامه دارد و پس از آن تزریق مرحله دوم واکسن انجام می شود.

زارع پور تاکید کرد: واکسیناسیون فرهنگیان در یاسوج در مدرسه مصلی نژاد واقع در خیابان شهید قرنی انجام می‌شود.

در همین ارتباط وزیر آموزش و پرورش به ایرنا گفت :پیش بینی می کنیم که حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار معلم در مدارس دولتی و غیردولتی که با آموزش و پرورش همکاری دارند، مربیان پیش دبستانی و مهد کودک ها در این مرحله واکسینه شوند.

وی افزود: در مورد رانندگان سرویس مدارس، آمادگی داریم که پس از انعقاد قراردادشان در مورد واکسیناسیون آنها نیز اقدام شود و همه اقداماتی که برای واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان انجام شده، قبل از شروع سال تحصیلی، به پایان می رسد.

 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14798

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: