واکنش مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد به درج خبر واگذاری عرصه های ملی در منطقه پیست اسکی کاکان در سایت فصل نو

فصلی نو ،مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: حفاظت از جنگل ها و مراتع و عرصه های طبیعی با رعایت و حفظ نکات بهداشتی و مراقبتی تعطیل شدنی نیست.

حکمتیان اصل در گفتگو با فصلی نو بیان داشت: حفظ نعمت‌ها از مهم‌ترین مسائل حیاتی جامعه است و انسان باید از تخریب و هدر دادن دارایی‌ها دست بردارد و برای آینده خود و همنوعانش، به ترمیم، تکمیل و حفظ نعمت‌ها بپردازد.

وی افزود: جنگل‌ها نقش فزاینده‌ای در حفاظت آب و خاک، منابع آبی، پوشش گیاهی، تنوع زیستی، وتقویت سفره‌های زیرزمینی و … دارند.

حکمتیان اصل اظهار کرد: منابع طبیعی یک نعمت خدادادی است که باید بهداشت جنگل را انجام دهیم وازآن مواظبت کنیم. هر فرد به لحاظ وظیفه اسلامی و انسانی، مسئولیت دارد که به منظور تقلیل آلودگی محیط، به خویشتن و جامعه کمک نماید تا از این طریق بتوانیم به اهداف اسلامی و انسانی خویش دست یابیم و جامعه‌ای سالم و با نشاط داشته باشیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد‌ با اشاره به شرایط بوجود آمده در کشور در خصوص شیوع بیماری کرونا گفت: حفاظت و مراقبت از جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی با رعایت و حفظ نکات بهداشتی و مراقبتی، توسط نیروهای پرتلاش یگان حفاظت اداره کل و شهرستان‌ها به صورت مداوم و مستمر انجام می‌شود واجازه نخواهیم داد ذره ای از این‌منابع خدادای در اختیار متصرفان قرار گیرد.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: حفاظت از اراضی ملی مهمترین وظیفه منابع طبیعی است که این هدف مهم با توجه به شیوع بیماری هم تعطیلی ندارد.

حکمتیان اصل تاکید کرد: گشت‌های یگان حفاظت اداره کل و شهرستان‌ها به صورت شبانه روزی در تمامی نقاط استان در حال گشت زنی و حفاظت از عرصه‌های طبیعی و اراضی ملی می‌باشند و سامانه تلفنی ۱۵۰۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص آتش سوزی‌ها، تصرفات و … است.

وی درپایان خاطر نشان کرد:
با برسی به عمل آمده دراین اداره کل هیچ گونه واگذاری درعرصه مذکور به بنیاد علوی‌ صورت نگرفته جا دارد اصحاب محترم رسانه قبل از هرگونه اظهار نظر ویا خبری دراین خصوص از قبل با این اداره کل هماهنگی لازم را به عمل آورند

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13174

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: