واکنش نایب رئیس شورای شهر به خبر صدا و سیما در خصوص جمعه بازار یاسوج

فرشید احمدی کیش

فصلی نو ، در پی انتشار خبری در صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر استقرار صنوف جمعه بازار یاسوج در محل جدید ، نایب رئیس شورای شهر در این خصوص واکنش نشان داد .

به گزارش فصل جنوب ، فرشید احمدی کیش نایب رئیس شورای شهر؛ امشب در گفت و گو با این پایگاه خبری  گفت : در خصوص خبرهایی که این روزها برای جمعه بازار بر سر زبان ها افتاده باید توجه داشته باشیم که  افراد شاغل در جمعه بازار از طبقه آسیب پذیر جامعه بوده و حدود ۸۰۰ خانوار به طور مستقیم در این مکان معاش زندگی خود را تامین می کنند .

احمدی کیش در ادامه افزود : جمعیت فردی که معیشت آنها در این مکان تامین می شود بالغ بر  ۷ هزار نفر هستند  و صدا و سیمای استان پیرامون جابه جایی این عزیزان و  مطرح کردن واژه هایی  چون جمعه بازار قدیم و جمعه بازار جدید به این موضوع پرداخته که بنده بعنوان عضو شورای شهر عرض کنم جمعه بازار جدیدی نداریم بلکه بازاری شخصی است که مرتب نیز بوده و با هزینه شخصی ساخته شده و به فروش می رسد .

وی ادامه داد : ملک جمعه بازار  متعلق به شهرداری بوده و مدت زمان زیادی (بالای ۱۴سال)مشغول فعالیت هستند  و  کمر بستن به تعطیلی محل کسب آنها  در قاموس دین و نظام ما نیست .

عضو دو دوره شورای شهر اظهار داشت : مسئولین استانی و نمایندگان مردم در مجلس اگر دلسوز این قشر از مردم هستند می بایست  با اختصاص و تامین اعتبار با همکاری شهرداری نسبت به ساماندهی جمعه بازار اقدام  کنند  .

احمدی کیش خاطرنشان کرد : اگر بنا به استحکام اماکن آسیب پذیر باشد ،می بایست برای  آن دسته از مناطقی که خطر آسیب پذیری آنها کل شهر را تهدید کنند مانند مخازن نفتی شرکت نفت و گاز در نزدیکی میدان جهاد که از مسئولین انتظار می رود در خصوص مرتفع کردن خطرات اینگونه مناطق دست بکار شوند .

در همین ارتباط بخوانید

جمعه بازار یاسوج بدون امکانات اولیه

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=15707

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: