فصلی نو ، فرمانده انتظامی‌ استان کهگیلویه و بویراحمد از قتل مردی ۵۱ ساله و دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه خبر داد. به گزارش فصل جنوب به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس با مرکز […]

فصلی نو ، فرمانده انتظامی‌ استان کهگیلویه و بویراحمد از قتل مردی ۵۱ ساله و دستگیری قاتل کمتر از ۲۴ ساعت در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش فصل جنوب به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه، بلافاصله ماموران انتظامی آن فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد مقتول شخصی حدوداً ۵۱ ساله که بر اثر اصابت گلوله ناشی از شلیک اسلحه به سر و گردن به قتل رسیده است.

مصطفایی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی و همراهی با مقام قضائی، جسد مقتول را برای معاینات تخصصی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: تیمی از کارشناسان پلیس آگاهی به سرپرستی رئیس پلیس آگاهی استان و اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان های کهگیلویه و گچساران به محل اعزام، با انجام تحقیقات گسترده میدانی به ۵ نفر مظنون و کمتر از ۲۴ ساعت آنان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم به قتل جوانی ۲۸ ساله می باشد که در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود از وقوع قتل را اختلاف قبلی عنوان کرده است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کشف یک قبضه اسلحه کلاش بکار رفته در قتل خاطرنشان کرد: پلیس به حمایت از قانون با هرگونه مصادیق نا امنی به شدت برخورد خواهد کرد.