پارادوکس مطلق اصولگرایان بویراحمد و دنا/ اعتراض شدیدالحن کیان دهراب پور از تصمیات شورای اصولگرایان

وی با انتقاد از این انتخاب، خاطرنشان کرد: معرفی آقای فرخیانی بعنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا مورد تأیید ما نبوده و بعقیده ما این اقدام یک اقدام کاملاً ناپخته است.

فصلی نو ، پارادوکس رفتاری اصولگرایان به نظر می‌رسد که نتیجه حکمیت آنها را خدشه دار می‌کند و هواداران این جریان را بیش از گذشته بی‌انگیزه و سرشکسته خواهد کرد.

به گزارش فصلی نو ، جریان اصولگرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان‌های بویراحمد و دنا که ادعای همدلی، وحدت و ترجیح منافع عمومی بر منافع شخصی دارند و بر روی اصول‌شان پافشاری می‌کنند، اکنون گرفتار پارادوکس عمیق شده‌اند و از ارزش‌هایی به نام وحدت و همدلی عبور کرده‌اند و خبر اختلافات و تنش‌های آنان همه جا شنیده می‌شود. معرفی گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا برای حضور در انتخابات یازدهم مجلس نیز با واکنش‌هایی روبرو شد که در واقع طبل اختلافات از این جریان بیش از گذشته به گوش می‌رسد و این حالت صرفاً به نفع جریان‌ها و افراد رقیب آنها است.

کیان دهراب‌پور عضو شورای مرکزی اصولگرایان بویراحمد و دنا با انتقاد شدید از بی‌برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در انتخاب گزینه نهایی اصولگرایان این حوزه انتخابیه برای کاندیداتوری مجلس آینده، اظهارداشت: آقای کریم فرخیانی که گفته می‌شود گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا برای کاندیداتوری مجلس یازدهم است صحت ندارد و بنده بعنوان عضو این شورا از انتخاب ایشان از کسانی که بدون هماهنگی با تمام اعضای شورای جریان اصولگرایی چنین اقدامی را انجام دادند گله مند هستم.

 دهراب پور گفت: حدود شش ماه پیش و براساس نشست های صورت گرفته بین تمام اعضای شورای جریان اصولگرایی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، ساز و کارهایی طراحی که با انتخاب آقای فرخیانی تمامی آن ساز و کارها به زیر سؤال رفته است.

 وی با انتقاد از این انتخاب، خاطرنشان کرد: معرفی آقای فرخیانی بعنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا مورد تأیید ما نبوده و بعقیده ما این اقدام یک اقدام کاملاً ناپخته است.

 این فعال سیاسی اصولگرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تعدادی از فعالان این جریان که کاندیداهای احتمالی هستند به هیچ عنوان در ساز و کار طراحی شده به آنان توجهی نشده و اصلاً با آنان در ارتباط با آقای فرخیانی هم مشورتی نشده است.

 دهراب پور با ادامه انتقادات خود از انتخاب گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا برای کاندیداتوری مجلس یازدهم، یادآورشد: با این انتخاب یقین بدانید اختلاف در بین اصولگرایان شدت گرفته و شکست آنان در انتخابات امسال مجلس در این حوزه انتخابیه قطعی است.

 وی گفت: انتخاب آقای فرخیانی انتخاب اصلح اردوگاه اصولگرایی نبوده و کسانی که این اقدام را کرده‌اند باید بدانند اقدام مناسب و درستی برای آینده این جریان انجام نداده‌اند.

 عضو شورای مرکزی اصولگرایان بویراحمد و دنا افزود: خود بنده نیز بعنوان کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به فعالیت خود ادامه داده چون معتقدم آقای فرخیانی گزینه نهایی اصولگرایان نیست.

 دهراب پور گفت: قرار بود که ۴۰۰ نفر از اصولگرایان بویراحمد و دنا در یک نشستی گرد هم آمده و کاندیداها، برنامه‌های خود را ارائه و بعد رأی گیری شود و آن فرد گزینه نهایی جریان باشد اما با انتخاب آقای فرخیانی این اتفاق رخ نداد و الان قاطبه حامیان اصولگرایی از این انتخاب بشدت نگران و ناراضی هستند.

 وی تاکیدکرد: انتخاب آقای فرخیانی عامل انشقاق و اختلاف در اردوگاه اصولگرایان بویراحمد و دنا می‌شود و این اختلاف ممکن است مانند اختلاف اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ همیشه ادامه داشته باشد.

 این فعال سیاسی اصولگرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد از بزرگان این جریان خواست از تصمیمشان مبنی بر معرفی آقای فرخیانی بعنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد و دنا خودداری کرده و بفکر تدابیر بهتری در این ارتباط باشند.

مهدی روشنفکر یکی از کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نیز به این مسئله اشاره و گفت: پرداختن به انتخابات زودهنگام خیانت به مردمی است که زیر پای تبعیض و بی عدالتی له شده‌اند و امروز روز مطالبه گری مردم و پاسخ مسئولان استانی است.

روشنفکر با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، می‌گوید: برخی از صاحبنظران و مسئولان تنها به دستاوردهای عمرانی و زیرساختی انقلاب اشاره می‌کنند در حالی دستاوردها این انقلاب عزیز در حوزه‌های دیگر از جمله فرهنگی و سیاسی مغفول مانده است.

 این عضو هیئت علمی دانشگاه با تاکید بر اینکه از حضور و تعدد کاندیداها با نگاه و نگرش‌های مختلف استقبال می‌کنم، ادامه داد: به طور حتم با حضور نامزدهای مختلف، انتخاباتی پرشور و باشکوه برگزار می‌شود و برگ زرین دیگری از افتخارات انقلاب در استان رقم می‌خورد.

 روشنفکر، کریم فرخیانی را فردی متعهد دانست و تاکید کرد: جریان ندای وحدت با دکتر فرخیانی رفاقت دارد و هیچ تقابلی وجود ندارد و برای این برادر ارزشمندم آرزوی توفیق دارم.

 وی با تاکید بر اینکه ندای وحدت فرد نیست بلکه دیگر به یک جریان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: مهدی روشنفکر یک شخص بوده که قرار است در این جریان بزرگ اجتماعی، مردمی خسته و نگران از قبیله گرایی و باندبازی را برای رسیدن به هدف کمک کند.

 روشنفکر به حامیان ندای وحدت توصیه کرد که مواظب باشند از رفتارهای تنش زا که سبب ایجاد اختلاف و انشقاق می‌شود، خودداری کنند و ناگفته‌ها را برای روزهای که در قانون پیش بینی شده، بگذاریم.

 این کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس آینده تاکید کرد: انتخابات زود هنگام خیانت به مردم است در این شرایط باید کمک کنیم مردم تمرین مطالبه گری کنند نه اینکه خواسته آنان زیر تخریب‌ها و تبلیغ‌های غیرقانونی و ناجوانمردانه فراموش شود.

پارادوکس رفتاری اصولگرایان به نظر می‌رسد که نتیجه حکمیت آنها را خدشه دار می‌کند و هواداران این جریان را بیش از گذشته بی‌انگیزه و سرشکسته خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=9271

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: