پخت و توزیع بیش از ۳۵ هزار پرس غذای گرم در منطقه دو یاسوج
پخت و توزیع بیش از ۳۵ هزار پرس غذای گرم در منطقه دو یاسوج

فصلی نو ،رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: بیش از ۳۵ هزار پرس غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، به همت خیران نیکوکار پخت و بین نیازمندان این اداره توزیع‌شده است. به گزارش فصل جنوب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حشمت‌الله عباسی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: به […]

فصلی نو ،رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: بیش از ۳۵ هزار پرس غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، به همت خیران نیکوکار پخت و بین نیازمندان این اداره توزیع‌شده است.

به گزارش فصل جنوب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حشمت‌الله عباسی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان کمیته امداد منطقه دو یاسوج با مشارکت و همکاری خیران نیکوکار نسبت به پخت و توزیع غذاهای نذری و افطاری‌های ساده بین نیازمندان اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: در همین خصوص از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۳۵ هزار پرس غذای گرم و ۷۶۰ افطاری ساده بین نیازمندان کمیته امداد منطقه دو یاسوج توزیع‌شده است.

در همین ارتباط بخوانید

سه هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان کمیته امداد ایرانشهر توزیع شد

عباسی از دیگر اقدامات انجام‌گرفته در ماه مبارک رمضان در منطقه دو یاسوج را ارائه بسته‌های غذایی عنوان و بیان کرد: با همراهی مؤمنان نیکوکار تاکنون ۲۷۶۰ بسته غذایی تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهداء شده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه ارائه غذای گرم و جیره‌های خشک غذایی تاکنون یک میلیارد و ۹۱۸ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج از مردم مؤمن و خداجوی استان دعوت کرد تا با مشارکت در برنامه‌های این نهاد یاریگر نیازمندان باشند.