پرداخت ۱۷۲ میلیارد ریال مستمری به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

 فصلی نو؛

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ابتدای سال جاری تاکنون  ۱۷۲میلیارد ریال مستمری به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان پرداخت شده است.

به گزارش فصلی نو فرید محبی اظهار داشت: این میزان مستمری به ۲۸ هزار و ۷۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت ۶۳ هزار و ۴۰۰ نفر پرداخت شده است.
وی افزود: خانوارهای یک نفره یک میلیون و ۴۸۰ هزار ریال، ۲ نفره ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال، سه نفره سه میلیون و ۲۴۰ هزار ریال، چهار نفره چهار میلیون و ۱۹۰ هزار ریال و پنج نفر به بالا نیز چهار میلیون و ۶۵۰ هزار ریال مستمری دریافت کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مستمری و یارانه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان از دی سال جاری به طور متمرکز توسط این نهاد حمایتی پرداخت می‌شود.
محبی عنوان کرد: مستمری و یارانه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد تا پایان آذر سال جاری به طور جداگانه و در ۲ حساب متفاوت واریز می‌شد.
وی ابراز داشت: پس از دی سال جاری روند پرداخت مستمری و یارانه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد با برخی تغییرات به طور یکپارچه به حساب آنان واریز می‌شود و از این طریق نیز قابل برداشت خواهد بود.
۲۹ هزار و ۷۱۹ خانوار با جمعیتی افزون بر ۷۰ هزار نفر مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند و به سه هزار و ۶۰۰ خانوار با جمعیت ۱۲ هزار و ۶۰۰ نیز خدمات تک یا چند موردی در طول سال ارائه می‌شود.
۷۵ درصد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد روستایی، ۲۳ درصد شهری و ۲ درصد نیز عشایر است.
شهرستان لنده با ۲۱ درصد و گچساران نیز با سه درصد به ترتیب بیشترین و کمترین افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص داده‌اند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=5782

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: