پروژه جاده پاتاوه – دهدشت جزءپنج اولویت جادهای وزارت راه و شهرسازی
- شناسه خبر: 15753
- تاریخ و زمان ارسال: 5 آذر 1400 - 12:21
به گزارش فصل جنوب ، سید فرزاد نجات نیا در این سفر ودر حاشیه بازدید از پل سوم جاده پاتاوه به دهدشت در جمع خبرنگاران گفت : بعد از استقرار دولت مردمی ، یک اصل کلی در ماهیت انقلاب، توزیع امکانات و فرصتها به صورت متوازن برای نقطه به نقطه جغرافیایی ایران یک ضرورت است.
نجات نیا ادامه داد : در سفرهای استانی ضمن تاکیدی که وزیر محترم راه و شهرسازی جناب مهندس رستم قاسمی داشتند این سفرها در استان های مختلف انجام میشود که یک تیمی از مجموعه همکاران ما که را در این سفر همراهی میکنند از سازمان راهداری کشور از شرکت زیرساخت زیربناهای حمل و نقلی کشور و همینطور سازمان بازآفرینی شهری برای بافتهای تاریخی، بافتهای فرسوده و سکونت های غیر رسمی همراهی میکند.
وی در ادامه با اعلام اینکه یکی از کارهای مهمی که در این سفر انجام می شود بازدیدهای میدانی است اظهار داشت : از نزدیک شاهد فعالیتها و تلاشهای همکاران عزیزمان و بخشهای محترمی که در کنار دولت تلاش می کنند مثل قرارگاه خاتم االنبیا که زحمات بسیار خوبی می کشیدند .
معاونت تلفیق بودجه، با اشاره به پروژه جاده ارتباطی پاتاوه به دهدشت بیان کرد : این پروژه گه با تلاش عزیزان شاهد پیشرفت ۹۷ درصدی آن هستیم با همت رهبری بوده و جزو پنج اولویت جادهای و پروژه طلایی وزارت راه و شهرسازی و حمل و نقل کشور محسوب میشود .
سید فرزاد نجات نیا خاطرنشان کرد : تلاش بر این است که تنگناها و گلوگاه هایی که الان نیاز توجه به خصوص تخصیص را حتما دنبال میکنیم و در مصوبات امروز سفر اعمال خواهد شد .
نجات نیا افزود : این طرح دو الی سه نقطه دارد که که هر چند دسترسی های محلی شکل گرفته و به صورت استانی استفاده های بسیار انجام می شود و در واقع این جاده برونرفت استان را از عدم توسعه یافتگی میتواند در پی داشته باشد و جنوب به شمال کشور وصل می کند .
سید فرزاد نجات نیا کرد : ظرفیت عظیمی برای توسعه و پیشرفت آبادانی استان ما و حتی استانهای همجوار خواهد بود .
معاونت تلفیق بودجه، حقوقی و امور مجلس گفت : یکی از مسائل و نگرانی که طبیعتاً مجموعه متولی امر را در پی دارد این است که به محض که باز شدن جاده یک بار ترافیکی عظیمی از جنوب،بنادر به سمت مرکز ، شمال ایران و پایتخت شکل می گیرد و طبیعتاً این جاده دو بانده نیاز دارد که چهار بانده شود .
سید فرزاد نجات نیا گفت : بعد از باز شدن جاده یک حساب ویژهای دارد که در بحث علائم هشدار دهنده ، خط کشی ، روشنایی تونل به موضوعاتی از این طریق که باید در اولویت قرار بگیرد و این موارد را باید از الان پیش بینی کرد .
در همین ارتباط بخوانید
اجرای جاده پاتاوه -دهدشت شاهکار مهندسی در دل زاگرس
ارسال دیدگاه
نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد