پشت پرده های تغییر معاونت توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان /اختلافات دیروز در دروهان به اوج رسید

,همچنین در تقسیم پولها هیاتهایی که یک مسابقه کشوری ندارند 3برابر هیاتهایی که بیش از بیست مقام قهرمان کشوری دارند پول دریافت نموده که این موارد و موارد دیگر که بعدا اعلام میگردد اختلافات شدیدی بین مدیرکل و معاون بوجود اورده است .

فصلی نو ، بدنبال درج اخباری مبنی بر تودیع احمد حکمتی اصل و معرفی شادمان گودرزی بجای وی در پست معاونت توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان شایعه برکناری حکمتی اصل را تکذیب کرد .

به گزارش فصلی نو ، وی که از نزدیکان احمد حکمتی اصل است انجام این فعل و انفعالات را استعفای حکمتی اصل از این پست بدلیل بی ملاحظه گری های طولانی مدت علوی عنوان کرد و مطالب دیگری را عنوان کرد که در زیر می خوانید .

 

با توجه به مشکلات عدیده ای که در یک سال گذشته در اداره ورزش و جوانان وجود داشته و همچنین مواردی در تقسیم پولها به هیاتهای ورزشی از جمله در سال ۹۶,۹۷,۹۸ نزدیک به ۴ میلیارد تومان پول بین هیاتها تقسیم شده که متاسفانه معاونت ورزشی به غیر از چند سند از پرداختی های انها اطلاعی نداشته است

مضاف به این در برگزاری مجامع هیاتهای ورزشی با توجه به اینکه از اختیارات مستقیم معاونت ورزشی می باشد مدیرکل به صورت سرخود در اختیارات معاونت دخالت می کرد و نسبت به عزل و نصب ها در هیاتها دخالت میکرد .

همچنین در تقسیم پولها هیاتهایی که یک مسابقه کشوری ندارند ۳برابر هیاتهایی که بیش از بیست مقام قهرمان کشوری دارند پول دریافت نموده که این موارد و موارد دیگر که بعدا اعلام میگردد اختلافات شدیدی بین مدیرکل و معاون بوجود اورده است .

اما دلیل اصلی ک بتوانیم بیان بکنیم این بود که در ماه های اخیر زمزمه رفتن اقای علوی شدت گرفته بود .یکی از معتبرترین محتمل ترین. گزینه ها اقای احمد حکمتی بود چرا که اقای احمد حکمتی هم کارمند وزارت ورزش و هم دکترای تربیت بدنی و هم بیش از هفت سال سابقه معاونت داشت و همین موارد دست به دست خود داد کار علوی رقیب اصلی خود زهر چشم بگیرد .

وی گفت : اوج اختلافات حکمتیان وعلوی روز گذشته در جریان افتتاح سالن ورزشی دروهان جلوی چشمان غلام محمد زارعی صورت گرفت که همانجا حکمتیان به علوی گفت دیگر قادر به همکاری با شما نیستم و علوی نیز بصورت ضمنی با درخواست وی موافت نمود و امروز شادمان گودرزی را بجای وی منصوب نمود

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=8709

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: