پلمپ دو مرکز زیبایی غیر مجاز در شهر یاسوج

فصلی نو ،مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: دو مرکز زیبایی غیر مجاز که در امورات پزشکی دخالت داشته اند پلمپ شد.

به گزارش فصل جنوب ، روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر وحید توانا اظهار داشت: کارشناسان این معاونت باهمکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، دادستانی مرکز استان و نیروهای یگان ویژه دو مرکز زیبایی غیر مجاز در شهر یاسوج که در حیطه پوست، مو و زیبایی مبادرت به فعالیت نموده اند پلمپ و اموال آنها جمع آوری نمودند.

وی در ادامه بیان داشت: گردانندگان این مراکز از طریق فضای مجازی و باتبلیغات گسترده محل فعالیت خود رابه عنوان کلینیک تخصصی پوست و مو معرفی و با فریب افراد و بدون هیچ گونه مجوزی، اعمالی نظیر بوتاکس، ژل،حجامت، لیزر و… را انجام می دادند.

در همین ارتبط خوانید :

۴ مرکز غیرمجاز زیبایی در آران و بیدگل پلمب شد

وی با بیان اینکه انجام امور تخصصی پوست، مو و زیبایی مستلزم کسب مجوز قانونی این دانشگاه است، افزود: براساس قوانین وزارت بهداشت، صرفا پزشکان دارای تخصص لازم و صلاحیت دار حق مداخله در این امور را دارند.

دکتر توانا در ادامه اذعان نمود: همکاران ما در معاونت درمان دانشگاه در راستای اهداف و وظایف ذاتی خود که همان تامین سلامت جامعه میباشد، با افراد و مراکز غیر مجازی که قصد به خطر انداختن سلامت احاد جامعه را دارند به جد و به شکل قانونی برخورد خواهد کرد و متخلفان حوزه سلامت در صورت احراز تخلف در امورات پزشکی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14043

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: