پل سوم روی دست مانده زارعی از احداث پل پنجم خبر داد

فصلی نو،

علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به همراه غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از روند اجرایی پل سوم بشار یاسوج بازدید کردند .

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این بازدید  راه‌سازی را از جمله طرح‌های اولویت‌دار استان دانست و عنوان کرد: با افتتاح پل سوم بشار بخشی از ترافیک در ورودی شهر یاسوج کاهش می‌یابد.

غلام‌محمد زارعی خواستار احداث هر چه سریع‌تر این طرح شد و خاطرنشان کرد: روند احداث این پروژه‌ با شدت بیشتری انجام شود و پل برای استفاده مردم سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
زارعی در بخش دیگری از اظهارات خود به کارهایی که در شهر یاسوج در شرف انجام است اشاره کرد و افزود: پل سوم بشار با مشکلاتی روبه‌رو شد از جمله این که اعتبارات ماده ۱۸۰ به آن تخصیص داده نشد و همین موجب شد تا نتوانیم در موعد مقرر پل را تکمیل کنیم.
وی گفت: در منطقه سر رود مشکلاتی از گذشته وجود داشته است که به سرعت به دنبال رفع این مشکلات در حوزه‌های مختلف آب و راه روستایی، آموزش و فضاهای آموزشی و همچنین ایجاد فضاهای ورزشی هستیم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییر پیمانکار پل سوم بشار عنوان کرد: پیمانکار جدید قول داده است که  هرچه سریعتر پل سوم به بهره‌برداری برسد.
زارعی از فعال بودن پروژه پل چهارم بشار خبر داد و ابراز کرد: از روند اجرایی این پروژه رضایت داریم و امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها شاهد کاهش حجم ترافیک در شهر یاسوج باشیم.

وی از احداث پل پنجم بشار خبر داد و اظهار کرد: از دیگر برنامه‌ها برای عمران شهر یاسوج دریافت اعتبار برای ساخت پل پنجم بشار از سمت شرف‌آباد به سمت محور یاسوج_اصفهان است که تلاش می‌کنیم در این زمینه اعتبارات ملی جذب کرده و عملیات اجرایی این پروژه را شروع کنیم.

img_7393 img_7398 img_7413 img_7400 img_7419 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=2329

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: