پیام تبریک ، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به مناسبت روز ملی صادرات

اینجانب فرارسیدن بیست ونهم مهرماه ، روز ملی صادرات را به کلیه صنعتگران ، جهاد گران وفعالان اقتصادی .. تبریک عرض نموده و از تلاش ستودنی مردان و زنانی که در سنگر جهاد اقتصادی ، عزت و اقتدار ایران اسلامی

فصلی نو ،بمناسبت فرارسیدن رو.ز صادرات سرپرست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان با صدور پیامی روز ملی صادرات را به کلیه جهاد گران ،صنعتگران وفعالان اقتصادی تبریک گفت

به گزارش فصلی نو ؛ دکتر سالار حسین پور در این پیام نوشت :

پیام تبریک ، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به مناسبت روز ملی صادرات

حسین پور ،سرپرست سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان :

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، سالار حسین پور افزود : نامگذاری یک روز از روزهای سال برای ترویج فرهنگ صادرات در میان توده مردم، تقدیر از سربازان و ایثارگران جبهه اقتصادی ، فرصتی برای تبادل افکار ، شناخت گیرها و تنگناها و بررسی راهکارهایی برای رسیدن به هدف والای جهش صادرات میباشد.

ضمن ارج نهادن به تلاش های بازرگانانی که در کار صادرات اهتمام می ورزند و ماحصل تلاش خود و کارکنانشان را به بازارهای جهانی عرضه داشته و سهم جمهوری اسلامی ایران را در عرصه رقابت اقتصادی افزایش می دهند ، روز ملی صادرات را می بایست فرصت ارزشمندی تلقی کرد که مباحث مربوط به صادرات بار دیگر مورد توجه مسئولان و دست اندکاران امر قرار گیرد .

اینجانب فرارسیدن بیست ونهم مهرماه ، روز ملی صادرات را به کلیه صنعتگران ، جهاد گران وفعالان اقتصادی .. تبریک عرض نموده و از تلاش ستودنی مردان و زنانی که در سنگر جهاد اقتصادی ، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده اند تقدیر و تشکر میکنم.

سالار حسین پور
سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کهگیلویه و بویراحمد

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=10430

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: