پیام تبریک محمد بهرامی به برگزیدگان نهمین انتخابات نظام مهندسی استان ؛

فصلی نو پیام تبریک محمد بهرامی به برگزیدگان نهمین انتخابات نظام مهندسی استان ؛

امروزه رشد و توسعه اقتصادی و کیفیت زندگی بشر در جوامع مختلف به شدت تابع جایگاه علوم مهندسی ست . کشورها با سوار شدن بر موج علوم مهندسی از کشورهای در حال توسعه به کشورهای توسعه یافته ارتقا می یابند .

ما نیز اگر بخواهیم از این رشد و پیشرفت و توسعه دچار عقب ماندگی نشویم راهی نداریم به جز اینکه به علوم مهندسی و مهندس احترام واقعی بگذاریم و با دقت و وسواس کارها را به کاردانها و مهندسین متخصص ، نخبه ، عملگرا ، خلاق و البته متعهد بسپاریم . احترام به مهندس ، احترام به منطق و خردورزی است که نشان از درک صحیح قوانین طبیعت و علوم پایه دارد . احترام به علوم مهندسی نشانه ای از پذیرش مهندسی در معماری این جهان پر رمز و راز دارد که این پذیرش ابتدای عبادت و بندگی خالق هستی ست .

بدین وسیله و پس از برگزاری نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان ، به مهندسین برگزیده ی این انتخابات تبریک عرض می نمایم . به انتخاب مهندسین عزیز اعتماد میکنیم و امیدوارم با مدد تخصص و تعهد شما جامعه ی فرهیخته و دانشگاهی و با انتخاب ناظرین شایسته ، قواعد و اصول مهندسی در این استان پررنگتر شود . امیدوارم پهنای خطا و کم و زیاد فرمول هایتان در میدان عمل به کمترین حد ممکن برسد و دقت در محاسباتتان با وسواس و تعهد همراه باشد .

به امید آنکه با احترام و اعتماد به مهندس ، دنیا جای راحتتری برای زندگی بشر گردد .

محمد بهرامی 

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=15297

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: