پیام تبریک یک فعال اجتماعی به معاون اقتصادی استانداری و احمدزاده
پیام تبریک یک فعال اجتماعی به معاون اقتصادی استانداری و احمدزاده

فصلی نو ، در پی انتصاب سید احسان عسکری به عنوان معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یک فعال اجتماعی با انتشار متنی این سمت را به وی تبریک گفت . به گزارش فصل جنوب ، مصطفی دولتی در پیام خود خطاب به سید احسان عسکری نوشت : جناب آقای دکتر سید احسان عسکری  انتصاب […]

فصلی نو ، در پی انتصاب سید احسان عسکری به عنوان معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یک فعال اجتماعی با انتشار متنی این سمت را به وی تبریک گفت .

به گزارش فصل جنوب ، مصطفی دولتی در پیام خود خطاب به سید احسان عسکری نوشت :

جناب آقای دکتر سید احسان عسکری  انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به سمت معاونت اقتصادی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد  که نشات گرفته از حسن تعهد، کارآمدی و شایستگی‌ های برجسته آن برادر محترم و همچنین تخصص و تجربه بالای حضرتعالی در مسئولیت‌های مختلف است رل صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند بی همتا عزت ،سربلندی و سرافرازی و توفیقات روز افزون آن برادر عزیز را در سنگر جدید خدمت به مردم قدر شناس استان ،تحت عنایت توجهات حضرت عصر و زمان (عج) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ( مدظله العالی) و سیاستها و اهداف دولت عدالت محور و انقلابی مسئلت دارم.

بی شک مدیریت تاثیرگذار و توانمند توأم با تجارب برجسته و ارزشمند حضرتعالی، موجبات رشد و ارتقاء مجموعه استانداری را در پی خواهد داشت و در پی این انتخاب و انتصاب شایسته می توان افقی روشن و آینده ای پر از امید را برای این مجموعه متصور شد.

یقینا دانش، تجربه و سوابق ارزنده ‌جنابعالی زمینه ساز توفیقات روزافزون برنامه های تحول گرای  دولت سیزدهم به ویژه در حوزه های اقتصادی خواهد بود.

لذا لازم می دانم  از جناب آقای  دکتر احمدزاده استاندار محترم استان به پاس این انتخاب مدبرانه، نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

با احترام
مصطفی دولتی فعال اجتماعی

در همین ارتباط بخوانید

اولین معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد + عکس