پیام تسلیت مدیر مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت درگذشت امام جمعه موقت گچساران

هو الباقی
فقدان روحانی جلیل القدر حجت الاسلام خواجه زاده که سراسر عمر شریف و پرخیر و برکت خویش را در مسیر ترویج احکام غنی اسلام ناب محمدی(ص) و خدمت بی منت و صادقانه به مردم سپری کرده بود به مصداق حدیث شریفه “اذا مات العالم ثلم فی الاسلام سلمه لا یسدها شیء” سلمه ای بزرگ و جبران ناپذیر است. این مرد الهی با تبعیت از سیره متعالی، ساده زیست و در خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان ذره ای فروگذاری نکرد. بی شک مردم شریف، قدرشناس و عالم دوست شهرستان گچساران ، خدمات ارزشمند آن زاهد راه حق را پاس داشته و اقدامات ارزنده ایشان هرگز از یادها و خاطره ها پاک نخواهد شد.
حجت الاسلام خواجه زاده روحانی مجاهد و نستوه در مقاطع مختلف مبارزه تا پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن، با تلاشی خستگی­ ناپذیر در عرصه ‏های مختلف دینی، فرهنگی و سیاسی، منشأ خدمات ارزشمندی شد
هجرت این عالم ربانی از جهان مادی بسوی عالم باقی ضایعه ای جانگداز است. اینجانب ارتحال این مجاهد نستوه را به بیت مکرم ایشان ، جامعه روحانیت و جامعه فرهنگیان و دانشگاهیان وشاگردان و علاقمندان، به‏ ویژه مردم شریف گچساران صمیمانه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همجواری با اولیاء الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت ‌دارم.

سید عبدالحسین افتخاری
مدیرمخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد

IMG 20170505 173505

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=3698

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: