پیام تقدیر و تشکر سید هدایت اکبری از مردم و مدیران استانی

فصلی نو ، عضو دو دوره شورای شهر یاسوج با ارسال متنی از مردم و مسئولینی که در پی درگذشت عموی وی ابراز همدردی کردند تقدیر و تشکر کرد .

به گزارش فصل جنوب ، سید هدایت اکبری در متن ارسالی خود نوشت : 

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
خدایا تنها با ذکر تو آرامش می‌گیریم و با آیات تو تسکین می یابیم و اما ما مانده ایم با حجمی بزرگ از ماتم های تلمبار شده در دل و ما مانده ایم و همه حسرت های که با یک در آغوش کشیدن می ریخت.

با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک شما سروران، دوستان، آشنایان، بستگان، ایلات و طوایف بزرگوار از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد ، استانهای همجوار و کلیه سازمانها و ارگانهای دولتی، که در مراسم تشییع، تدفین، مجالس ترحیم و یادبود عموی عزیزم مرحوم مغفور زنده یاد سیدفتح الله اکبری شرکت نموده و یا از طریق تماس تلفنی و ارسال پیام با ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرمان شدید، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نماییم.

از این که به دلیل شرایط خاص کرونایی امکان برگزاری مجالس عمومی میسر نشد و همچنین به علت تألمات روحی و بیماری کرونا، توفیق تشکر حضوری میسر نشد، قلباً پوزش می‌طلبیم. امیدواریم خداوند بزرگ عنایت فرماید تا بتوانیم لطف و زحمات یکایک عزیزان را جبران نماییم.

با تشکر
خدمتگزار شما
سید هدایت اکبری

سید هدایت اکبری؛ا انتشار

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13370

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: