فصلی نو ، در پی اعلام تایید برخی از نامزدهای رد صلاحیت شده ، کیوان آشنا از نامزدهای برجسته رد صلاحیت شده که پس از بازنگری موفق به اخذ صلاحیت شد در پیامی از مردم و هواداران خود تقدیر کرد . به گزارش فصل جنوب ، کیوان آشنا در متن ارسالی خود نوشت .   […]

فصلی نو ، در پی اعلام تایید برخی از نامزدهای رد صلاحیت شده ، کیوان آشنا از نامزدهای برجسته رد صلاحیت شده که پس از بازنگری موفق به اخذ صلاحیت شد در پیامی از مردم و هواداران خود تقدیر کرد .

به گزارش فصل جنوب ، کیوان آشنا در متن ارسالی خود نوشت .

 

مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه عَزَّوَجَلَّ؛

هر کس در مقابل خوبى مردم تشکر نکند، از خداى عزّوجلّ تشکر نکرده است.

سلام علیکم

مردم شریف،متدین،مومن،نجیب،با وفا و غیرتمند شهر یاسوج بار دیگر در آستانه رویدادهای دیگری هستیم که می تواند نقش اساسی مردم در شکوفایی کشور را به نمایش بگذارد.
انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر دو حرکتی است که در روز ۲۸ خردادماه حضور حماسی مردم را به جهانیان نشان خواهد داد .
به پاس قدردانی از حمایت ها،پیگیری ها،محبت ها وزحمات بی نظیر شما مردم شریف شهر یاسوج برخود لازم و واجب دانسته که مراتب ویژه قدردانی را اعلام دارم.
مسیری که باهم انتخاب کردیم را باهم ادامه خواهیم داد.
اگر چه در این مسیر ناملایمت ها و نا مهربانی هایی گریبان گیرمان شد اما اکنون که به لطف و اراده ی خداوند متعال به مسیر اصلی بازگشتیم دست یاری خود را به سوی شما مردم فهیم و شریف دراز خواهم کرد و خودمان را برای برپایی یک انتخاب و انتخابات باشکوه دیگر آماده می سازیم .

ما با قدرت دوباره آماده خلق حماسه ی باشکوه دیگری هستیم.

در پایان از کلیه مسئولین استانی و کشوری به ویژه رئیس محترم هیات عالی نظارت برانتخابات شوراها کمال تشکر و قدردانی را دارم .

خادم مردم شریف شهر یاسوج

کیوان آشنا

 

کیوان آشنا