فصلی نو ،به مناسبت نهمین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله ملک حسینی (ره ) دکتر محمد بهرامی فعال سیاسی با انتشار پیامی این واقعه را تسلیت گفت . به گزارش فصل جنوب در این پیام آمده است : حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی فقید و خانواده ی خوشنام شان در دیار دنا […]

فصلی نو ،به مناسبت نهمین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله ملک حسینی (ره ) دکتر محمد بهرامی فعال سیاسی با انتشار پیامی این واقعه را تسلیت گفت .

به گزارش فصل جنوب در این پیام آمده است :

حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی فقید و خانواده ی خوشنام شان در دیار دنا و دیار جد بزرگوارش امامزاده شاه قاسم ، به انتخاب و گواه مردم همواره امن ترین و آخرین پناهگاه دادخواهی مردم و همچنین مجمع تشخیص مصلحتی صالح برای ابهامات و گره های مابین مردم و مدیران در طول تاریخ این خطه از ایران مان بوده اند . ایشان به واسطه ی زیست مردمی و درک صحیحی از زبان حال آنان و سواد حوزوی و روحیات معنوی ، مورد اعتماد همه ی سلیقه ها و حزب ها و دیدگاههای مورد تایید بودند و به اعتبار این اعتماد کم نظیر از احترام و تکریم سنگینی که همراه با محبت مردم بود هنوز از ایشان یاد می شود .

آیت الله ملک حسینی روحانی بزرگی بود که همنوا با مردمش و بخصوص در بزنگاهها و نقاط عطف تاریخ دیارش با تدبیر و شجاعت و در سایه ی معنوی جدش ، به درستی نقش آفرینی میکرد و چه باشکوه این مردم قدردان در آن مراسم به یاد ماندنی بدرقه ی لقاالله ش نمودند و بعد از نه سال هنوز چه زنده یادش را به خاطر سپرده اند .

بدین وسیله بنده نیز در نهمین سالگرد ارتحال عالم ربانی ، حضرت آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی ، یاد و نام بزرگ و جاودانش را گرامی میدارم و برای خانواده ی محترمشان بخصوص یادگار شایسته ایشان ، حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی صبر و شکیبایی و ادامه ی مسیر پربار آن اسوه ی انسانی را مسئلت و آرزو دارم .

مکتبش پر رهرو، نامش ماندگار.

محمد بهرامی