پیام سخنگوی شورای شهر یاسوج به مدیران جدید و سابق شرکت توزیع نیروی برق استان / تبریک به معتمدی و تقدیر از راهزادی

فصلی نو ،فصلی نو ، در پی انتصاب جمال معتمدی بعنوان سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد ، سخنگوی شورای شهر یاسوج با صدور پیامی ضمن تبریک به مدیر جدید از زحمات راهزادی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر کرد .

به گزارش فصل جنوب ، مسعود خوبانی در پیام خود نوشت:

جناب آقای مهندس معتمدی زاده ، مدیر جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد
با سلام و احترام

بدینوسیله
انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را صمیمانه تبریک و تهینت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتر لبه تولید و توسعه برق استان  و  قله های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود.

بدین گونه مقدم ان فرهیخته علمی و با تجربه را گرامی داشته و حرکت به سمت افق های روشت توام با سعادت و تداوم توفیقات همکاران شما را از پشگاه ایزد منان در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی و خدمت صادقانه مسالت داریم.

جناب آقای مهندس داوود راهزادی

مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد

با سلام و احترام

از نشانه‏ های ایمان در وهله اول سپاسگزاری و شکر نسبت به خداوند است که مظهر لطف و بخشش بوده و با نعمتهای فراوان مخلوقاتش را به بندگی و اطاعت از خویش فرمان داده است و در مرتبه دوم تشکر از کسانی است که بازحمات خود موجب خیر و شادی و انگیزه کار و فعالیت می شوند. این وظیفه‏ ای است که مورد سفارش خدا و اولیاء دین می‏باشد .

لازم می بینم از زحمات شبانه روزی  که در طول سالیان مدیریت بر حوزه برق استان کهگیلوبیه و بویراحمد  که واقعا ستودنی و بیادماندنی ست تقدیر و تشکر کنمو برای شما در تمامی ابعاد و روزهای زندگی آرزوی توفیق روزافزون دارم .

با احترام مسعود خوبانی

سخنگو و عضو شورای شهر یاسوج

مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13289

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: