فصلی نو ، دکتر کیان دهراب پور پزشک و مدرس دانشگاه و یکی از پنج کاندیدای اصولگرای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا، راه جدیدی را برای انتخاب کاندیدای نهایی این جریان اعلام کرد . دهراب پور با طرح پیشنهاد مناظره همه گزینه های اصوگرایان شهرستان بویراحمد بیان کرد: بهترین و دقیق […]

فصلی نو ، دکتر کیان دهراب پور پزشک و مدرس دانشگاه و یکی از پنج کاندیدای اصولگرای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا، راه جدیدی را برای انتخاب کاندیدای نهایی این جریان اعلام کرد .

دهراب پور با طرح پیشنهاد مناظره همه گزینه های اصوگرایان شهرستان بویراحمد بیان کرد: بهترین و دقیق ترین راه جهت انتخاب صحیح و بودن حاشیه کاندیدای نهایی ایجاد یک برنامه مناظره با حضور پنج کاندیدای مطرح است .

وی اضافه کرد: در جمع اعضای مجمع سه هزاری نفری اصولگرایان شهرستانهای بویراحمد و دنا جهت تعیین کاندیدای نهایی با رای گیری که بعد از این مناظره از اعضای مجمع صورت گیرد گزینه منتخب اعلام شود .
وی افزود: اینکه چند نفر کنار هم بنشینند و بخواهند کاندیدای نهایی را تعیین کنند خروجی سالم، خوب و رای آوری پیامد آن نخواهد بود .