چاپ مجموعه داستان آستین بالابزن در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد

فصلی نو ، با حمایت حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد کتاب مجموعه داستان کوتاه با عنوان ” آستین بالابزن “گردآوری و به چاپ رسید.

به گزارش فصل جنوب به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد رئیس حوزه هنری در این باره گفت:  مجموعه  آستین بالابزن شامل ۱۲ داستان کوتاه از نویسندگان استان با موضوع جلوه های مختلف فرهنگ بومی و آداب و رسوم مردم استان است.

شریف اسلامی بیان داشت: مجموعه داستان «آستین بالا بزن» با حمایت حوزه هنری،توسط انتشارات آنا پناه در تیراژ۵۰۰جلد و قطع رقعی در اردیبهشت ماه امسال چاپ و روانه بازار نشرشد.

اسلامی تصریح: حسن بهرامی، رضا گشتاسب، رضا شریعتی، نرگس رضایی، سید اکبر سلیمانی، ماشاءالله افسر، فرهاد کوه پیما، امین بالین، زینب امیدی و نجمه آرام بن نویسندگانی هستند که آثارشان در این مجموعه به چاپ رسیده است.

رئیس حوزه هنری استان به عناوین داستانهای کوتاه چاپ شده هم اشاره کرد و گفت: آستین بالا بزن، پر از گل خشخاش، گفت باد است می پیچد به شاخ و برگ بلوط، دعوت، خواهرانه، گوساله ی گلماه، مرگ با طعم پلنگ، ماه جان به پسرت چیزی نمی گویی؟، این شهر کوچک، خرس، ایستاده در رنج و دفتر جلد قهوه ای، عنوانهای داستانهایی هستند که در این مجموعه گردآوری شده اند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14151

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: