فصلی نو،برادر فرهیخته جناب آقای دکتر وکیلی! دامه توفیقاته، اکنون که ترس برخی محافل از حضور شما موجب شده است تا موجی از بی انصافی توسط گروه اندکی از متحجران جاری گردد، چه باکیست که خود سبقه این افراد در پیش دیدگان مردم غیور و فهمیده بویراحمد و دنا سبب شده است که مکر این […]

فصلی نو،برادر فرهیخته جناب آقای دکتر وکیلی!
دامه توفیقاته،
اکنون که ترس برخی محافل از حضور شما موجب شده است تا موجی از بی انصافی توسط گروه اندکی از متحجران جاری گردد، چه باکیست که خود سبقه این افراد در پیش دیدگان مردم غیور و فهمیده بویراحمد و دنا سبب شده است که مکر این گروه توسط خداوند سبحان بی اثر و هجمه مخالفان در عمل موجب جلب بیشتر مردم فهیم این استان به سوی شما شده باشد.
وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ
خداوند مکر و حیله فریبکاران را به سوی خودشان باز می گرداند.
برادر بزرگوارم جناب دکتر وکیلی!
امروزه به لطف و توفیق خداوند دیگر عوام فریبی رنگ باخته است و متاسفانه هنوز این جماعت به آن بلوغ فکری نرسیده اند که جامعه ما پس از ۴۰ سال به آن درجه از فهم و شعور سیاسی و انقلابی رسیده است که دیگر عوام محسوب نمی گردند.
جناب آقای دکتر وکیلی!
در این راه طولانی،
بگذار یاوه گویان و خرده سرمایه داران که با عقاید سخیف و تفکر ارباب و رعیتی به مردم غیور این آب و خاک می‌نگرند باقی بمانند که حضور و پشتیبانی هم استانی های عزیز و قهرمانمان از جنابعالی بزودی صدای خرد شدن دیوار شیشه ای تفکرات متحجر آنان را فرو خواهد ریخت؛
پس بزار آنها هم باقی بمانند.
بدیهی است!
مخواه و مپندار که آنان هرگز با شما یکی شوند؛ چرا که از روایات معصومان علیهم السلام درمی یابیم که چه بسا باطل خودنمایی کند و جولانی داشته باشد؛ لکن این جولان و جوش و خروش موقّت است.
«لِلْباطِلِ جَوْلَهٌ وَ لِلْحَقِّ دَوْلَهٌ»؛
 باطل تنها جولان دارد و چهره نفاق و فریب او پس از مدّتی آشکار می گردد؛ امّا دولت پایدار از آنِ حق است و حق جاودانه می ماند.
برادر ارجمندم!
مخواه که آنان با شما هم آواز گردند.
شاهپر و کلاغ هر دو در آسمانند اما این کجا و آن کجا!
برادر عزیز و گرانقدرم!
تاثیر قدوم شما در هیئت رئیسه مجلس و خدماتی که به گسترش حضور همشهریان غیور در جایگاههای علمی و عملی که سال ها ازآن دور بودند کشیده اید بر کسی پوشیده نیست.
هم‌سفر بودن، ابدا به معنی شبیه بودن و شبیه شدن نمی باشد و شبیه شدن دال بر کمال نیست، بلکه دلیل توقف است.
برادر عالم من!
اگر چنین حالتی پیش می آمد و این جماعت کوچک با شما همدلی میکردند جای بسی تعجب میداشت که در اینصورت باید می پنداشتیم که یا عاشق زائد است یا معشوق بی معنیست.
عزیز گرانقدر!
اگر گروهی اندک زاویه دیدشان با شما یکی نیست، بگذار یکی نباشد چرا که خداوند سبحان و باری تعالی در سوره هود به رسول مکرم اسلام صلوات الله علیه، که الگوی شما و یاران خدوم شما به این آب و خاک است میفرمایند:
 ‏‏فَاستَقِم کَما اُمِرتَ وَ مَن‏‎ ‎‏تابَ مَعَکَ‏‎
که استقامت ‏‏[‏‏داشته‏‎ ‎‏باش‏‏]‏‏ و پایدار باش در آن ماموریتی که داری، و کسانی هم که ایمان به تو‏‎ ‎‏آوردند و برگشتند به خدا با تو، آنها هم استقامت کنند. در این دنیا کسانی‏‎ ‎‏که برای شرافت خودشان، برای شرافت اهل ملتشان، برای شرافت‏‎ ‎‏اسلام، اموری را انجام می دهند، اگر متعاقب آن استقامت داشته باشند و پابرجا بمانند و حواث آنان را نلرزاند،‏‎ ‎‏اینها گروهی از رستگارانند که به مقاصد می رسند.
پس بہ یاری خداوند سبحان استقبال گرم مردم کہ در اولین روز حضور موجشان را دیدید ، جواب این یاوہ گویان را خواھد داد۔۔۔

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
میرزا عمار بینا