فصلی نو،اختتامیه گارگاه پیوست نگاری فرهنگی پس از سه روز فعالیت در سالن اجتماعات مرحوم استاد ملک نسب با حضور استادان دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد ، مهمانان کشوری ، هئات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای بسیج اساتید استان ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۲۸ تیربرگزار شد. به گزارش  فصلی نو به نقل از […]

فصلی نو،اختتامیه گارگاه پیوست نگاری فرهنگی پس از سه روز فعالیت در سالن اجتماعات مرحوم استاد ملک نسب با حضور استادان دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد ، مهمانان کشوری ، هئات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای بسیج اساتید استان ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۲۸ تیربرگزار شد.

به گزارش  فصلی نو به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا دکتر آرمین محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در این اختتامیه ضمن قدر دانی از مهمانان ، مدرسان و عوامل اجرایی گفت : در میدان جنگ نرم استادان افسران جنگ نرم هستند که دارای ویژگیهای خاص بوده تا در مقابل هجمه و نفوذ دشمن موفق باشند. این ویژگیها شامل شناخت ، آمادگی و تبعیت از فرماندهی می باشد . .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت : ضرورت تشکیل این دوره ها و کارگاهها ، تحلیل موضوعات و ارایه راهکارهای مناسب زمانی مشخص می شود که اگر در مقابل تهدید دشمنانی که سعی در عقب ماندگی تحمیلی فرهنگی طولانی ما را داشته اند قرار گرفتیم بتوانیم با مسلح شدن به نیروی علم ، شناخت دقیق فرصتها ، تهدیدات و آمادگی لازم وبا تبعیت از فرماندهی شجاع و مدبر عرصه های مختلف این جنگ ها سربلند از آن بیرون آییم.

در ادامه رییس بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد مبحث پیوست نگاری فرهنگی را به عنوان یک ضرورت و نیاز فرهنگی دانست و هدف از برگزاری کارگاه پیوست نگاری را تربیت نیروهای متخصص در زمینه پیوست فرهنگی عنوان کرد.

دکتر نورمحمد علی پور در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری آنا با اشاره به برگزاری سی و دومین کارگاه پیوست نگاری فرهنگی اظهار داشت: براساس منویات رهبر انقلاب و کارهای زمین مانده نظام جمهوری اسلامی این برنامه در همه استانها برگزار شده و یا درحال برگزاری است و در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز سی و دومین پیوست نگاری فرهنگی از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ تیرماه برگزار شده است.

رییس بسیج اساتید استان هدف از برگزاری این کارگاه را آموزش اساتید در زمینه نحوه پیوست نگاری طرح های مختلف نظام عنوان کرد و افزود:در این زمینه به دلیل نبود نیروی کافی برای پیوست نگاری فرهنگی طرح های نظام، بسیج اساتید پیش قدم شده است که کارگاه ها را به وسیله اساتید دانشگاه ها انجام داده است.
وی ادامه داد: در این کارگاه هدف تربیت نیروهای متخصص در زمینه پیوست فرهنگی است.

دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری.jpg 3 دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری.jpg6 دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری.jpg09 دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری.jpg21 دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری.jpg23 دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری.jpg045 دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری.jpg59 دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری.jpg76 دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری.jpg80 دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری.jpg87 دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری.jpg104 دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری.jpg285 دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری.jpg324 دانشگاه آزاد یاسوج پیوست نگاری.jpgخم دانشگاه آزاد یاسوج