مدیرکل دفتر فنی استانداری:کار شهرداری در آبشار یاسوج مصداق بارز زمین خواری است/کارت پارک ها فاقد مجوز هستند/ببینید ماشین های میوه فروشی در شصت متری چه بساطی پهن کرده اند

فصلی نو،مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت نامطلوب جاده دشتروم، گفت: این جاده لکه ننگی بر پیشانی استان است.

به گزارش فصلی نو، حسین کاظمی  در نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم کهگیلویه و بویراحمدگفت: اینجا مدیران اعلام می کنند ،همه چیز گل و بلبل است و مشکلی نیست در صورتی که آن چیزی که ما مشاهده می کنیم با واقعیات از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

کاظمی خطاب به رئیس کل دادگستری استان گفت:لازم است شما یک عصر تشریف ببرید بلوار شصت متری امام خمینی ببینید که ماشین های میوه فروشی چه بساطی پهن کرده اند و اجازه پارک به هیچ خودرویی نمی دهند.

وی گفت:طبق قانون جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ میبایست به احداث پارکینگ اختصاص پیدا کند که متاسفانه شهرداری از این مهم سر باز می زند ،که نیاز است کمک کنیم تا مشکل پارکینگ در سطح شهر یاسوج حل شود.

مدیر کل دفتر فنی استانداری اضافه کرد:کارت پارک هایی که توسط شهرداری صادر می شود و از مردم پول دریافت می کنند ،فاقد مجوز از شورای ترافیک است و در این بین یاسوج تنها مرکز استانی است که فاقد دوربین نظارتی است.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، آبشار یاسوج را یکی از مکان‌های مهم گردشگری استان عنوان کرد و بیان داشت: مشکلات زیادی در این مکان وجود دارد که باید شهرداری این مشکلات را پیگیری و حل کند.

وی گفت:شهرداری یاسوج ،یک فضای پرتی را به وسیله جدول گذاری جدا کرده است و در اختیار باغداران آبشار یاسوج قرار داده است که مصداق بارز زمین خواری است.

حسین کاظمی خاطر نشان کرد:شهرداری یاسوج فضای سبز پارک چشمه نباتی را با همکاری یک سرمایه گذار اصفهانی به محل تجاری تبدیل کرده است و در این بین خود شهرداری قانون گریزی کرده است ،اگر ما بتوانیم به وظیفه خودمان عمل کنیم نیازی به جلسه پیشگیری نیست و مردم بیشتر از ما تابع قانون هستند.

وی یکی از این مشکلات را واگذاری فضاهای پرت این محدوده به باغداران برای ایجاد پل بیان کرد و یادآور شد: این اقدام غیر قانونی است.

وی با اشاره به اینکه امسال حدود یک میلیارد تومان از محل اعتبارات جرائم رانندگی برای پرداخت به شهرداری جهت نصب این دوربین‌ها در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: شهرداری موظف است تا سال ۹۶ نسبت به تهیه و نصب دوربین‌های نظارتی در سطح شهر اقدام کند.

این مسوول در ادامه به نامطلوب بودن جاده دشتروم اشاره کرد و تصریح کرد: این جاده لکه ننگی بر پیشانی استان است زیرا علی‌رغم دارا بودن نقص فنی به بهره‌برداری رسید.

کاظمی استفاده غیر قانونی از حاشیه رود بشار تا پل مختار را از دیگر موارد مورد توجه عنوان کرد و افزود: برخی افراد به صورت غیر قانونی در این محدوده اقدام به کشت گندم کرده‌اند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این اقدام باعث کاهش و کم شدن آب این رودخانه شده است، بر توجه و پیگیری این موضوع و برخورد جدی با متخلفان توسط شرکت آب تاکید کرد.

وی کهگیلویه و بویراحمد را استانی با ظرفیت‌های بسیار زیاد و بالا بیان کرد و گفت: همه مسوولان، دستگاه‌ها و نهادها باید با توجه و تلاش جهت رفع مشکلات و موانع به صورت واقعی زمینه حضور گردشگران را در استان فراهم کنند.

Screenshot ۲۰۱۷ ۰۳ ۱۲ ۱۰ ۴۳ ۰۸

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=3356

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: