کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج :جهت مبارزه با شیوع کرونا تجمع انتخاباتی نخواهم داشت

فصلی نو ،کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج ،با انتشار متنی تاکید کرد که برای مبارزه با شیوع کرونا از تجمع انتخاباتی نخواهد داشت.

به گزارش فصل جنوب ، غلامرضا پردل در متن بیانیه خود نوشت :

 

به نام قادر متعال

همشهریان غیور و عزیزم؛
سلام
خاضعانه سر بر آستان ادب سائیده، معروض می‌دارم:
همینک که شمیم جان‌بخش حضور در آستانه دیگر بهار خدمت‌رسانی، کام دل و جان یکایک همشهریان یاسوجی‌ام را حلاوت بخشیده و عطر روح‌افزای امید، افق توسعه یاسوج را تا قلل رفیع و سیم‌گون دنا و حتی فراتر از آن اعتلا بخشیده، حساسیت تحرکات و تصمیمات آحاد جامعه علی‌الخصوص کاندیداهای محترم را متذکر شده و ضرورت دقت در کردار و پندار و گفتار را حسب وظیفه شهروندی خویش یادآور میشوم که مبادا شیرینی این فتح قریب، به تلخی بگراید.

در همین راستا، در این ایام تاخت و تاز ویروس یاغی کرونا، بر پایبندی خویش به حفظ سلامت همشهریان و دوری از هرگونه اقدام خطر ساز برای سلامت عامه، تاکید کرده و ضمن احترام به نظر و ایده دوستان و برادران همراه، اعلام می‌دارم، پیرو میثاق خویش در نخستین روزهای دعوت به حضور، از برگزاری هرگونه تجمع انتخاباتی و همایش خودداری نموده و همان ارتباطات محدود و تبلیغات از طریق فضای مجازی در شرایط حاضر را به صلاح عامه بویژه همشهریان عزیزتر از جانم، می‌دانم.

فلذا از کلیه برادران و خواهران گرامی فعال در ستادهای خویش استدعا دارم ضمن تمسک بدین راهبرد و اهتمام جدی به حفظ سلامتی مردم بزرگوار، همچنان با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، به دعوت همشهریان عزیز و بیان برنامه‌‌های اینجانب اقدام نمایند.
همچنین، کما فی‌السابق، امیدوارم خداوند منان نظر عنایتی خاص فرموده و این ویروس منحوس هرچه سریعتر مغلوبه گردد تا در قامت خدمتگزار در سپهر خدمت‌رسانی شورای شهر یاسوج قادر باشم، حلاوت پیشرفت و توسعه را به کام تک تک شما عزیزان، بدون هرگونه دغدغه بهداشتی-سلامتی چشانیده و همه در کنار هم این موفقیت را جشن بگیریم.
به امید روزهای روشن برای شهرم
فرزند خدمتگزار شما

غلامرضا پردل

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج (کد ۱۷۲)

غلامرضا پردل

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=14408

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: