کاندید انقلابی تایید صلاحیت شد / وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ

به قلم رامین پاسیار / چندی پیش خبری همگان را بهت زده کرد. خبری که باورش بسیار سخت بود. امامی رد صلاحیت شد. این خبر چنان شوکه کننده بود که تنشی در میان اصولگرایان به پا کرد. سخن هایی در مورد رد صلاحیت امامی در این روزها به زبان می امد. و اما روزها گذشت و امامی محبوب تایید صلاحیت شد. تایید صلاحیتی که مصداق سخن ارزشمند قران کریم می باشد:
اى کسانى‌که ایمان آورده‌‏اید مانند کسانى مباشید که موسى را [با اتهام خود] آزار دادند و خدا او را از آن‌چه گفتند مبرا ساخت و نزد خدا آبرومند بود».
این روزها گذشت. سخنان گفته شد در جامعه نقل می شد. امامی محبوب تایید صلاحیت شد و ابرویی که در وهله اول نزد خداوند منان محفوظ ماند و با تایید صلاحیت ایشان جواب سختی بود بر تهمت ها و فشارهای وارده بر امامی. و این روزها تنور انتخابات بیش از پیش گرم تر خواهد بود چرا که امامی محبوب و مورد تایید خیلی از اعضای مجمع اصولگرایان و همچنین جامعه، تایید شده است و وزنه ی دیگر انتخابات نیز پا به میدان گذاشت. امامی شخصیتی است که تمام معادلات پرورانده شده در ذهنیت ها را به هم خواهد ریخت. امامی شخصیتی است که هزاران رای خاموش در این استان دارد و ترس از تایید صلاحیت ایشان اکنون خواب را بر خیلی ها حرام خواهد کرد. انتخابات اینک بیش از پیش حساس شده است. امامی محبوب و عضو مجمع اصولگرایان در صحنه ی انتخابات پر شور شهرستان های بویراحمد و دنا است.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=11217

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: