فصلی نو-نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با اشتغالزایی در روستاها و توسعه این بخش از مهاجرت به شهر کاسته می شود . به گزارش فصلی نو غلام محمد زارعی در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور در یاسوج افزود: توجه به مشکلات مناطق حاشیه نشین و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی […]

فصلی نو-نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با اشتغالزایی در روستاها و توسعه این بخش از مهاجرت به شهر کاسته می شود .

به گزارش فصلی نو غلام محمد زارعی در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور در یاسوج افزود: توجه به مشکلات مناطق حاشیه نشین و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و مشکلات در این بخش ضروری است .

وی بیان کرد: متاسفانه در استان جابه جایی ضمنی جمعیت از روستا به شهر داریم که طیف بیشتر این خانواده ها محروم است .

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با ببان اینکه حاشیه نشینی از جمله مشکلات استان است، خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر خدمات بسیار خوبی برای رفع حاشیه نشینی انجام شد اما هنوز مشکلاتی وجود دارد.

زارعی تصریح کرد: این خانواده ها از شریف ترین مردم استان و سرمایه های انقلاب هستند که با تغییر زندگی از روستایی به شهری جز جمعیت حاشیه نشین شدند .

وی با بیان اینکه توجه به زندگی فقرا و محرومین کار بسیار بزرگی است، اضافه کرد: در حوزه اشتغالزایی ظرفیت های مشاغل خرد محدود است و باید به سمت کارهای متمرکز تر برویم.