آمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۰۸ نفر رسید

فصلی نو ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۰۸ نفر خبر داد.

به گزارش فصل جنوب ، «پرویز یزدان‌پناه» گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۳ بیمار جان خود را از دست داده اند.
وی با بیان اینکه ۴۵۲ بیمار در بیمارستان های معین کرونا بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۷۳ نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و ۲۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون۴۰ هزار و ۳۰۸ نفر بهبود یافته اند.
یزدان پناه تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۲ نمونه رپید تست انجام شده که ۲۰ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران و بویراحمد و از ۶۶۸ نمونه pcr انجام شده ۳۶ درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا و باشت بود.

در همین ارتباط بخوانید

افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است

وی ادامه داد: گونه های جهش یافته ویروس کرونا به سرعت و سادگی منتشر می‌شود و افرادی با سنین پایین تر را نیز درگیر می‌کند و میزان سرایت پذیری بالا و میزان کشندگی آن نیز بیشتر است و مردم باید احساس خطر کنند. بنابراین باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمایند، در تجمعات حضور نیابند و محدودیت ها را رعایت کنند تا از این پیک خطرناک عبور نماییم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکید کرد: طی هفته اخیر آمار مبتلایان و قربانیان به ثبات نسبی رسیده که جهت رسیدن به سیر نزولی بیماری همکاری و مشارکت آگاهانه مردم ضروری است.
یزدان‌پناه بیان کرد: با توجه به اینکه واکسیناسیون افراد بالاتر از ٨٠ سال در استان شروع شده است بنابراین خواهشمند است بدون هماهنگی به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه نکنند تا بهورز و یا مراقب بهداشت با آنها تماس بگیرد و ساعت حضور و مکان تزریق واکسن را مشخص کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=13992

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: