فصلی نو ،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار جانباختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به ۴۸ نفر رسید. به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ،دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: متاسفانه امروز ۲ بیمار ۷۰ و ۹۱ ساله در گچساران بر اثر ابتلا به کویید۱۹ جان خود را از دست […]

فصلی نو ،سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار جانباختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد به ۴۸ نفر رسید.

به گزارش فصلی نو به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ،دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: متاسفانه امروز ۲ بیمار ۷۰ و ۹۱ ساله در گچساران بر اثر ابتلا به کویید۱۹ جان خود را از دست دادند و هر دو دارای بیماری زمینه ای بودند.

وی عنوان کرد: در هفتمین روز از مردادماه؛ ۱۹۰ بیمار مشکوک و یا قطعی مبتلا به کرونا در بخش های بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۷۵ بیمار کرونایی قطعی می باشند، همچنین ۱۶ بیمار کرونایی در بخش های ویژه بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: تاکنون ۲ هزار و ۳۹۷ نفر بهبود یافته از بیماری کووید-۱۹ داشته ایم.

وی تصریح کرد: امروز نیز جواب ۱۷۸ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت از بویراحمد، دنا، باشت و کهگیلویه بودند.

دکتر یزدان پناه در ادامه استفاده صاحبان اصناف و فروشندگان از ماسک را ضروری دانست و ادامه داد: رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک توسط فروشندگان علاوه بر تضمین سلامتی خود، خانواده‌ها و مشتریان، باعث تشویق عموم به رعایت توصیه‌های بهداشتی و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی می‌شود.

دبیر ستاد مقابله با کرونای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چنانچه شهروندان و ادارات به خوبی به وظایف خود عمل کنند از سختی و فشار کار بر روی یک نهاد کاسته خواهد شد و قطعاً کادر بهداشت و درمان بیشتر و بهتر می‌توانند بر وظایف خود متمرکز شده و خدمات با کیفیت بالاتری به بیماران و جامعه ارائه کنند.