کشف ۱۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در کهگیلویه و بویراحمد
کشف ۱۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در این استان خبر داد. به گزارش فصل جنوب ،براتعلی صالحی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این میزان مرغ منجمد تنظیم بازار در گشت مشترک، تعزیرات، بسیج اصناف، دامپزشکی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، صدا و سیما، در سردخانه […]

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار در این استان خبر داد.

به گزارش فصل جنوب ،براتعلی صالحی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این میزان مرغ منجمد تنظیم بازار در گشت مشترک، تعزیرات، بسیج اصناف، دامپزشکی، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، صدا و سیما، در سردخانه ی یک واحد تولیدی در یاسوج کشف شد.

وی افزود: با توجه به گزارش بسیج اصناف طی گشت مشترک با حضور متولیان امر در محل کارخانه حاضر  و پس از بررسی مشخص گردید میزان تقریبی ۱۰ این مرغ موجود بوده که سریعا نسبت به ضبط کالا اقدام و گزارش به تعزیرات ارسال و مطرح رسیدگی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با شخص و دستگاهی که این کار رو انجام داده مرغ منجمد سهمیه دولتی و مصرف خانوار بوده است و باید در اختیار مردم قرار می گرفت، برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

صالحی بیان کرد: با شخصی که این کالا را دپو کرده در محل قرار داده احتکار کرده تحت عنوان خرید بر خلاف ضوابط مقررات جهاد کشاورزی قطعا برخورد شدید و قانونی خواهد شد.