کلافی سردرگم در آموزش و پرورش بویراحمد،والدینی که نگران وضعیت نامعلوم فرزندان خود هستند

فصل جنوب(فصلی نو) ، یکی از والدین دانش آموزان مدرسه یاس بهشتی یاسوج در تماسی از عدم پاسخگویی مسدولین آموزش و پرورش شهرستان و سردرگمی دانش آموزان انتقاد کرد .

به گزارش فصلی نو ، ولی دانش آموز مدرسه یاس بهشتی یاسوج گفت : در حال حاضر که با اوج گیری دوباره شیوع کرونا و شرایط پاندمی این ویروس و اپیدمی فراگیر آن در موج سوم و احتمال هم افزایی ویروس آنفلوآنزا و به تبع آن ایجاد شرایط وخیم و بحرانی می طلبید مسئولین آموزش و پرورش با ایجاد تدابیر ویژه در بهتر شدن شرایط آموزشی و کاهش حداقلی سطح مخاطرات اقدام نمایند اما ظاهر امر موید چیز دیگری است.

وی ادامه داد : اکنون نه تنها به ایجاد شرایط بهتر همتی دیده نمی شود بلکه خود عاملی بر ریختن آب به آسیاب این ویروس منحوس شده اند.

ولی دانش آموز در ادامه با بیان اینکه والدین دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه یاس بهشتی در یاسوج با وجود گذشت چند هفته از سال تحصیلی جدید به آنها اعلام شده که مدرسه مزبور متوقف شده است اظهار داشت : برای اخذ پرونده های فرزندان خود اقدام نمایید و متاسفانه تاکنون علیرغم پیگیری های مکرر تعداد کثیری از والدین کسی از مسئولین ذیربط پاسخگو نبوده است.


وی خاطرنشان کرد : سوال اینجاست ، والدینی که بدلیل شرایط بحرانی موجود فرزندان خود را به علل گوناگون از جمله نزدیکی به محل سکونت در این مدرسه ثبت نام نموده اند باید چه کسی الان پاسخگوی دغدغه های آنها باشد و همه این ها شرایط افزایش شیوع ویروس کرونا را فراهم می کند .

لینک کوتاه خبر:

https://faslejonoob.ir/?p=12650

ارسال دیدگاه


نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تصویر روز: